پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امام‌جمعه نوشهر: استکبار در پی بحران‌سازی در منطقه‌ است

0

حجت‌الاسلام محمود مشایخ در خطبه‌های نماز جمعه نوشهر با اشاره به اقدام اخیر مجمع عمومی سازمان ملل متحد در محکومیت نقض حقوق بشر در ایران افزود: آنان خود بزرگ‌ترین ناقض حقوق در جهان هستند.

وی با اشاره به زندگی رهبر شیعیان نیجریه ، ادامه داد: شش پسر از هفت پسر شیخ ابراهیم زکزاکی، رهبر شیعیان نیجریه با حمایت این مدعیان حقوق بشر کشته شده‌اند و خود او نیز بیمار و زندانی است.

امام‌جمعه نوشهر گفت: دکتر مسعود سلیمانی که به دعوت آمریکا عازم آن کشور شد۱۴ ماه زندانی می‌شود و به او می‌گویند که دلیل زندانی شدنش این است که از کشور آیت‌الله‌ها می‌آید، اما جرم او و شاگردانشان این است که با وجود تحریم‌ها در بخش‌هایی از تحقیقات مربوط به بن‌یاخته‌ها وابستگی ایران را از بین بردند.

وی افزود: دولت‌های استکباری خودشان در عراق برای اینکه آتش فتنه را روشن نگه دارند نوجوان ۱۶ ساله را می‌کشند و به دار می‌کشند و آنگاه به ما می‌گویند ناقض حقوق بشر. از دیدگاه آنان، جرم ما حجاب و تبعیت از اسلام ناب محمدی و جلوگیری از آشوب در کشور است.

مشایخ گفت: ببینید چه کشورهایی بر ضد ایران رأی دادند؛ عربستان و بحرین و امارات؛ آن‌هم عربستان که در یمن این‌همه جنایت می‌کند و بحرین که شیخ عیسی قاسم را آواره کرده است.

امام‌ جمعه نوشهر افزود: موضوعاتی همچون استعفای رئیس‌جمهور که برخی زمزمه می‌کنند بی‌ارتباط با خواست دشمنان نیست زیرا آنان به دنبال کشورهای بدون دولت هستند تا زمینه برای فتنه‌انگیزی بیشتر فراهم شود.

وی ادامه داد: در چنین اوضاعی دولت باید بهتر تدبیر کند و با عمل به توصیه رهبر برای استحکام درون، نقشه دشمنان را خنثی کند.

مشایخ گفت: از مشکلات شهر ما نقشه جامع شهری است که ۱۵ سال تجدید نشده درحالی‌که جمعیت اضافه شده و برای مردم مشکلاتی به وجود آمده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.