پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امام‌جمعه موقت نوشهر: تحریم ظریف، نشانه استیصال آمریکا است

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالغفار آل‌حبیب در خطبه های نماز جمعه شهرستان افزود: آنان حتی برای تردد وزیر امور خارجه در مقر سازمان ملل محدودیت قائل شدند و فقط دو سه خیابان را برای رفت‌وآمد وی مجاز دانسته‌اند.

وی تأکید کرد: این رفتار دولت آمریکا و از جمله ترامپ، رئیس‌جمهور آن کشور، خوی واقعی آمریکا را عیان کرده و پاسخی عملی به کسانی است که دل به آمریکا بسته‌اند.

آل‌حبیب ادامه داد: ما برای حل مشکلات کشور باید به نیروهای خودمان تکیه کنیم و چشم امید به غرب و در رأسشان آمریکا نداشته باشیم زیرا دولت‌های استکباری فقط به فکر منافعشان هستند.

امام جمعه موقت نوشهر گفت: نظام اسلامی که این‌ طور با دشمنی خارجی مواجه است در این چهار دهه خواب را از مستکبران و ظالمان گرفت ولی یک عده زالو صفت خون مردم را می‌مکند و آنان را ناراحت می‌کنند.

وی افزود: معضلات اقتصادی و دلالی و احتکار، موجب سود نامشروع دلالان و عصبانیت مردم می‌شود که نمونه‌اش به‌ هم‌ ریختگی اقتصادی و وضع فعلی سیب‌زمینی و گوشت است.

امام‌جمعهٔ موقت نوشهر گفت: مسئولان مربوط اگر از وضع موجود خبر ندارند که جای تأسف است و اگر خبر دارند و اقدام نمی‌کنند شریک جرم هستند.

وی افزود: نباید از اجرای کارهای مفید اقتصادی برای جلب‌توجه اشراف کوتاه آمد و لازم است به عموم مردم و محرومان و مستضعفان توجه شود.

آل‌حبیب گفت: چند سال است که وعده داده می‌شود یارانه دهک‌های بالای جامعه حذف شود ولی این کار انجام نمی‌شود.

امام‌جمعهٔ موقت نوشهر اظهار داشت: دلیل عملی نشدن این طرح، ترس از دست دادن رأی اشراف و ثروتمندان است.

۷۵۱۷/ ۱۶۰۲/۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.