پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امام‌جمعه موقت ساری : انقلاب اسلامی قدرت دین را نشان داد

0

 حجت الاسلام یوسف یوسف‌پور در  خطبههای نماز جمعه ساری افزود : انقلاب اسلامی با نمایش اقتدار دین مبین اسلام نشان داد که دین نه تنها بر هر قدرت دیگری استیلا دارد ، بلکه می‌تواند معادلات جهان را تغییر دهد.  

وی نکوداشت دهه فجر را رمز ماندگاری امامت و رهبری ولایت فقیه عنوان کرد و گفت : دهه فجر نماد پایداری و سرافرازی ملت آزاده ایران و امت اسلامی بر طاغوت است. 

امام جمعه موقت ساری سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تجدید میثاق با آرمان های شهدا و ارزش آزادی خواهی ملت ایران عنوان کرد و افزود : بزرگداشت این روز به دلیل بار هویتی آن بر همه ما واجب است. 

یوسف پور به همزمانی دهه فجر با تبلیغات انتخاباتی مجلس شورای اسلامی هم اشاره کرد و گفت : انتخابات به فرموده حضرت امام (ره) حق مردم است و باید با شکوه کامل برگزار شود. 

وی بر سلامت انتخابات تاکید کرد و افزود : باید از ورود افراد ناصالح و فریبکاری به مجلس و دادن وعده های دروغین ، زیاده روی در تبلیغات ، توهین و افترا، استفاده از بیت المال و خرید و فروش و رای جلوگیری شود. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران سیاه نمایی را منجر به ناامیدی مردم دانست و افزود : تریبون های دهه فجر باید از انتخابات مصون بمانند و تمامی شعارهای دهه فجر باید در جهت وحدت و حضور همه در انتخابات باشد. 

یوسف پور به طرح معامله قرن هم اشاه کرد و گفت : طرح معامله قرن یک توافق اسرائیلی – آمریکایی است که به دنبال اعمال خفقان گسترده در میان اعراب و منطقه هستند. 

وی افزود : این طرح حاصل خواب آشفته کاخ سفید نشینان است و هرگز این طرح استعماری به جایی نخواهد رسید و مردم منطقه نیز به سطحی از آگاهی رسیدند که اجازه نمی دهند. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.