پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امام‌جمعه ساری: مشکلات اقتصادی جامعه با تاسی از فرهنگ دفاع‌مقدس برطرف می‌شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز مازندران در مصلی جمعه ساری با دعوت مومنان به تقوای الهی، اظهار داشت: مردم از فیوضات ماه محرم و درک عزاداری سالار شهیدان استفاده بهینه داشته باشند.

وی افزود: در جامعه کنونی ترویج امر به معروف و نهی از منکر از طریق تذکر لسانی امری شایسته و مورد تاکید بوده که باید اجرایی شود.

امام‌جمعه ساری با اشاره به هفته دفاع مقدس و گرامی‌داشت این هفته، تصریح کرد: ترویج ارزش‌های ایثار و شهادت در جامعه‌ای که در دفاع مقدس آن نمود عینی داشته باید برای آیندگان تبیین شود.

طبرسی با بیان ایتکه ملت ایران در دوران دفاع مقدس درس ایثار و حماسه را به کشورهای جهان صادر کردند، افزود: اکنون دولتمردان نیز با تاسی از فرهنگ مقاومت دوران دفاع مقدس و تقویت روحیه ایثار بر مشکلات اقتصادی جامعه فائق آیند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با مشکلات اقتصادی بسیاری در جامعه بر گرده مردم نفوذ کرده است، گفت: دولت باید فکری اساسی برای رفع معضل رفاهی و معیشت مردم داشته باشد.

وی با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور ایران به نیویورک و سخنانش در سازمان ملل متحد، گفت: ملت ایران هیچگاه اهل ترس و تسلیم نبوده و سخنان رئیس جمهوری سبب منزوی شدن ترامپ شد‌.

طبرسی با بیان اینکه ملت ایران بیش از 40 سال در تحریم‌های متعدد بوده است، گفت: باید با تقویت روحیه مقاومت دوران دفاع مقدس با مشکلات و سختی‌ها عبور کنیم.

امام‌جمعه ساری با بیان اینکه دوران کنونی و مشکلات اقتصادی سخت‌تر از دوران جنگ نیست، اظهار داشت: با اتحاد و همدلی می‌توانیم دشمن را شکست دهیم و از این مرحله نیز به سلامت عبور کنیم.

 / ز

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.