پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امام‌جمعه ساری: دولت فکری اساسی برای رفع مشکلات سیل‌زدگان غرب مازندران کند‌

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری با دعوت مومنان به تقوای الهی بر ضرورت تفکر و تعمق در اثرات و فیوضات ماه صفر تاکید کرد و اظهار داشت: ماه محرم و صفر از ماه‌های بزرگ مسلمانان بوده و ایام پایانی ماه صفر سرشار از حزن، اندوه در مقام سالار شهیدان عالم است.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به اجتماع عظیم مسلمانان جهان در اربعین حسینی، تصریح کرد: امسال بر خلاف توطئه‌های استکباری، اربعینی با شکوه‌تر از همه سال‌های قبل توسط مسلمانان جهان در عراق برگزار خواهد شد.

طبرسی با بیان اینکه دشمن قصد دارد با استفاده از ابزارهای دروغین و نوظهور افکار جوانان این مرز و بوم را از انقلاب و ارزش‌های دینی دور کند، افزود: دامنه تفکر حسینی، عاشورایی، فاطمی و علوی در سراسر جهان اسلام گسترانیده شده است.

امام‌جمعه ساری با اشاره به اینکه دولت باید نسبت به روان‌سازی حضور زائران حسینی ایران در ایام اربعین و ماه صفر فراهم کند، گفت: چرایی برپایی عظیم ترین اجتماع عزاداران حسینی در اربعین سالار شهیدان باید توسط وعاظ و خطبا تبیین و تشریح شود.

وی با اشاره به دشمن از طریق تحریم می‌خواهد افکار جوانان ایرانی را خدشه وارد کند، گفت: دوران حکمرانی و لشگرکشی استکبار در منطقه به سر آمده است.

طبرسی با اشاره به وقوع سیلاب هفته گذشته در مازندران از مسئولان استانی و ملی خواست صرفا به بازدید از مناطق سیل‌زده اکتفا نکنند بلکه با تخصیص اعتبارات و تسهیلات ارزان قیمت، زمینه را برای رفع برخی مشکلات پیش آمده برای سیل‌زدگان فراهم کند.

 / ز

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.