پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

الهامی: بازی سخت و پرفشاری را از سوی نساجی و فولاد شاهد خواهیم بود

0


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از مازندران، ساکت الهامی سرمربی نساجی مازندران در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد خوزستان با بیان اینکه تیم‌ها در شرایطی قرار دارند که حتی یک امتیاز یا یک گل هم ارزشمند است و همه از هم شناخت کافی را داشته و به‌دنبال کسب امتیاز هستند، اظهار کرد: فولاد یکی از تیم‌های خوب و باکیفیت است که در دو سال گذشته با آقای نکونام به‌ویژه در بازی‌های بیرون از خانه شرایط خوبی را داشته است. فولاد یکی از پنج تیم باکیفیت آسیا بود که به حق خود نرسید و هما‌ن‌طور که خود آقای نکونام گفتند همه باید به احترام فولاد کلاه از سر بردارند، من هم با ایشان هم‌عقیده‌ام. بردن فولاد کار بسیار سختی است.

وی افزود: ما هم شرایط خوبی داریم و نتیجه خوبی در رفسنجان گرفتیم. شرایط ما به‌گونه‌ای است که محکوم به برد هستیم. فردا بازی بسیار سخت و تاکتیکی، پرفشار و فیزیکی از جانب هر دو تیم شاهدیم. شاید بازی تماشایی نباشد اما بسیار بازی تاکتیکی خواهد بود. چون هر دو تیم می‌دانند بعد از نتیجه این بازی به کجا خواهند رسید. انشاالله نتیجه خوبی را کسب کنیم و عیدی خوبی به هواداران دهیم و شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم. این بازی سخت‌ترین بازی خانگی ما تا پایان فصل است. به رقبای دیگر کاری نداریم. امیدوارم تمرکز لازم روحی و جسمی را داشته باشیم.

سرمربی نساجی مازندران درخصوص محرومین و مصدومین بیان کرد: این بازی چهارمین بازی پی در پی ما در چمن مصنوعی است، همه تیم‌ها محروم و مصدوم دارند. شاهین ثاقبی محروم است اما درباره مصدومین صحبتی نمی‌کنیم. اگر ۱۱ نفر هم باقی مانده باشیم باید برای بردن بازی کنیم.

الهامی در پاسخ به سوالی درخصوص بازی در چمن طبیعی ورزشگاه شهدای ساری گفت: از استاندار تشکر می‌کنم که پیگیر این موضوع هستند. از کیفیت ورزشگاه شهدا خبری ندارم و باید آنجا را ببینم. ما بیشتر از همه تیم‌ها از چمن مصنوعی متضرر می‌شویم.

وی درباره تعطیلی‌های لیگ بیان کرد: سازمان لیگ تحت فشار است و کار سختی دارند. اما ما هفته بیست‌وسوم است که بازی می‌کنیم اما فولاد هفته بیستم. هیچ جای دنیا هفته بیستم با هفته بیست‌وسوم بازی نمی‌کند. شرایط ما به‌گونه‌ای است که اگر فولاد قبل از ما بازی کند، با تیم‌های رقیب ما بازی می‌کرد، شرایط برای ما بهتر می‌شد. مجبوریم تبعیت کنیم.

 /۳۱۴۱/ج




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.