پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

الندانی؛ انتخاب رسته های شغلی متناسب و اثر بخش باید توام با آموزش باشد

الندانی گفت: انتخاب رسته های شغلی متناسب و اثربخش باید توام با آموزش باشد.

0


عادل الندانی تسهیلگر بنیاد برکت در بخش های چهاردانگه، دودانگه و کلیجانرستاق شهرستان ساری بر لزوم توجه در انتخاب رسته های شغلی متناسب که منجر به اثربخشی و درآمدسازی ثابت و پایدار می شود تاکید کرد.
وی در ادامه افزود: در راستای حمایت از جوانان جویای کار جهت دریافت تسهیلات اشتغالزایی کم بهره یکی از رسته های شغلی مورد حمایت این نهاد پرورش قارچ می باشد.
الندانی ادامه داد: برگزاری دوره های آموزشی آشنایی با این رسته شغلی که‌توسط اساتید جهاد کشاورزی در حال برگزاری در سطح شهرستان نیز می باشد می تواند به جوانان روستاهای این‌بخش کمک شایانی در جهت تصمیم گیری صحیح برای انتخاب رسته های شغلی مناسب و درآمدزا نماید.
ایشان ضمن قدردانی از مسئولین روستاهای تحت هدف بنیاد برکت در سال جاری افزود: رسته های گلخانه ای و کشت گیاهان دارویی نیز از مواردیست که متقاضیان با داشتن مجوزات قانونی لازم و دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی بنیاد برکت می توانند مورد حمایت قرار گیرند و محدودیت انتخاب روستا برای این مشاغل وجود نخواهد داشت.
عادل الندانی در پایان خاطرنشان کرد: متقاضیان می توانند با مراجعه به تسهیلگران بنیاد برکت در سطح شهرستان های استان از روند دریافت این تسهیلات آگاهی پیدا کنند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.