پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اقدام جهادی و مردم یاری سپاه پشتوانه احساس امنیت در جامعه است

0

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید محمود میرفیضی در نشست صمیمی با فرمانده سپاه کربلای مازندران، گفت: در هر جامعه‌ای که بخواهد یک حرکت منطقی و فکری انجام بگیرد، یک قاعده اصلی لازم است تا اگر دیگران متزلزل می‌شوند آن قاعده اصلی محکم بماند.

فرمانده انتظامی استان مازندران سپاه را محور اصلی مقابله با دشمن برشمرد وتصریح کرد: سپاه نه تنها بازوی قدرتمند نظام در مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی است، بلکه در عرصه جهادی و سازندگی نیز نقش ارزنده‌ای را در کشور برعهده دارد.

سردار میرفیضی با اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا در مورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: مردم و مسئولان ما به خوبی نشان دادند که در همه جا حامی فرزندان خودر در سپاه و سایر نیروهای مسلح هستند و هرگز اجازه نخواهند داد خدشه‌ای به آنان وارد شود.

وی با بیان این که سپاه در عرصه نظم و امنیت همیشه در کنار نیروی انتظامی بوده است، اظهار داشت: اقدام سپاه در عرصه‌های جهادی و مردم یاری از مهمترین پشتوانه‌های نیروی انتظامی در ایجاد احساس امنیت در جامعه است.

میرفیضی با اشاره به رشادت‌های سپاه پاسداران و سایر کارکنان نیروهای مسلح در وقوع سیل اخیر گفت: جهانیان و افکار عمومی فهمیدند که هیچ گونه فاصله‌ای بین مردم، سپاه و سایر نیروهای مسلح کشور وجود ندارد و همگان با تمام وجود در خدمت نظام و انقلاب هستند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، با اشاره به این که همه ما جزئی از سپاه هستیم خاطرنشان کرد: به یاری خداوند با همراهی و وفاق ملی در سال ۹۸ کشور بر همه مشکلات غلبه خواهد کرد.

در بخش دیگری از این نشست سردار بابایی، فرمانده سپاه کربلای استان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی است انقلابی و مردمی که همه در آن بسیجی هستند.

سردار بابایی با اشاره به این که رئیس جمهور آمریکا که در مقابل قدرت سپاه ناامید شده بود با این حرکت خود قصد مقابله با سپاه را داشت، خاطر نشان کرد: به یاری خدا مکر دشمن به نقطه یاس برای آنان تبدیل شد و دیدیم که که همه مردم و مسئولان نظام در حرکتی انقلابی به حمایت از سپاه پرداختند.

وی با اشاره به این که این حرکت و پویش مردمی موجب سربلندی انقلاب اسلامی شده است، اظهار داشت: بر همه ما لازم است که به معنی واقعی پاسدار نظام و انقلاب بمانیم و زندگی و مرگ ما هم حسینی بماند.

فرمانده سپاه کربلای استان با بیان این که عالم خلقت برخلاف ظاهر کار ماست، گفت: اگر مردم تقوی پیشه کنند خداوند برکات خود را نصیب آنان می‌کنند و در این حوادث گذشته نه تنها دل‌ها به هم نزدیک شده است بلکه شاهد همدلی و وفاق همگانی در کشور بوده ایم.

وی در خاتمه با اشاره به حوادثی که در اوایل انقلاب برای کشور توسط دشمن ایجاد می‌شد، گفت: در جنگ تحمیلی همه هجمه‌های دشمنان به شکست تبدیل شد و در این مسیر نیز با فرمایشات مقام معظم رهبری همه در صف و مسیر انقلاب قرار گرفتند و این سیل به وجود آمده، سیل خروشانی از وفاق و همدلی همه جناح‌ها و مذاهب را به وجود آورد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.