پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اقدام جالب بانوی نانوای قائم‌شهری در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائم‌شهر، این روزها تمام ایران و جهان درگیر مبارزه با غولی به نام کووید 19 است و هرکسی به سهم خود سعی دارد تا به نحوی این ویروس را شکست دهد و از آن دوری کند.

گرچه هنوز اطلاعات دقیق و کاملی از نحوه به وجود آمدن و ساختار کرونا ویروس از سوی دانشمندان جهان منتشر نشده ولی مهمترین راه برای مقابله با این ویروس، تماس نداشتن با فرد بیمار و رعایت فاصله اجتماعی است.

در همین رابطه تمهیدات بسیاری از سوی دولت و مسؤولان از قبیل ایجاد فاصله اجتماعی و اجباری شدن استفاده از ماسک و دستکش در مجامع عمومی اندیشیده شده که همه و همه در راستای پیشگیری و مقابله با این ویروس خبرساز است.

در این میان مردم هم بیکار ننشستند و در کنار نیروهای بسیجی و سپاهی، با مواد ضدعفونی کننده کوچه و خیابان‌ها را شستشو می‌دهند تا از انتشار ویروس جلوگیری کنند.

یک نانوای خوش ذوق قائم‌شهری در رابطه با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و حفظ امنیت جان مشتریان خود اقدام به شماره‌گذاری و رنگ آمیزی آن کرده تا مردم برای خرید نان روی شماره‌های تعیین شده بایستند و نان خود را دریافت کنند.

همچنین برای حفظ بهداشت بیشتر، سبدی را روی پیشخوان نانوایی قرار داد تا مشتریان پول خود را داخل آن بی‌اندازند و بعد دست خود را با مواد ضدعفونی کننده تمیز کنند.

خانم مقتدر، مدیر نانوایی شبانه‌روزی در خیابان تهران قائم‌شهر است که هدف از اجرای این طرح را حفظ فاصله اجتماعی مشتریان برشمرد و گفت: اجرای این طرح سبب می‌شود تا مردم با خیال راحت‌تر در صف بایستند.

وی با بیان اینکه پول و اسکناس می‌تواند منبع آلودگی و انتشار بیماری کرونا شود، اظهار کرد: ما پول را از مشتری تحویل نمی‌گیریم و خودش پول را در سبد می‌اندازد و بعد از آن دست را با محلول کنار سبد ضدعفونی کرده و نانش را تحویل می‌گیرد.

این بانوی نانوا از مردم خواست تا همچنان در خانه بماند و فقط برای انجام کارهای ضرور از خانه خارج شوند تا روند کاهش انتشار بیماری تسریع شود.

به گزارش فارس، نانوایی بهلول در خیابان تهران قائم‌شهر در حرکتی زیبا اقدام به خط کشی و ایجاد فاصله اجتماعی برای حفظ امنیت مشتریان خود کرده است.

 /86044/ع/ق

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.