پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اقتدار توام با رافت اسلامیاز ویژگی‌های پلیس در تراز انقلاب اسلامی است

0


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی بعدازظهر امروز در دیدار با سردار رضایی جانشین فرمانده ناجا با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تسلیت سالروز ضربت خوردن مولی‌الموحدین علی (ع) و خیرمقدم به سردار رضایی جانشین فرمانده ناجا و هیئت همراه، گفت: سلام و پیام تشکر ما را به سردار اشتری فرمانده ناجا و همه نیروهای پرتوان، تلاشگر و با انگیزه نیروی انتظامی ابلاغ کنید.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی ماموریت‌های گوناگونی دارد، اظهار کرد: نیروی انتظامی در حوزه مقابله با قاچاق کالا و مبارزه با موادمخدر که از پیچیدگی خاصی برخوردار نیاز به نیروهای ورزیده و چابک دارد.

محمدی‌لائینی با اشاره به توفیقات نیروی انتظامی در مقابله با قاچاق موادمخدر این موفقیت‌ها را نشان‌دهنده اقتدار نیروی انتظامی در همه حوزه‌های انتظامی، امنیتی، علمی و فن‌آوری در کشف جرم دانست و ابراز امیدواری کرد: این میزان آمادگی بسیار خوب است و باید در عده و عده تقویت شود.

نماینده ولی‌فقیه استان مازندران با بیان اینکه برای اینکه نیروی انتظامی در تراز انقلاب اسلامی باشد باید در همه زمینه‌ها همت و تلاش کند، تصریح کرد: تقویت نیروی انتظامی از نظر عده و جذب و بکارگیری نیروهای جوان، تحصیلکرده، انقلابی و مومن می‌تواند بخشی از مشکلات سازمانی ناجا را رفع کند و موجب کیفی‌سازی خدمات شود.

امام جمعه شهرستان ساری همچنین بر تقویت وضعیت معیشتی کارکنان انتظامی و رسیدگی به مشکلات آنان تاکید کرد و گفت: بیش از ۳۸۵ کیلومتر ساحل در استان مازندران با جمعیت شناور بین ۱۵ تا ۲۰ میلیونی در فصول مختلف سال، مدیریت و برقراری نظم و امنیت در استان را بسیار سخت کرده است که جا دارد از تلاش و زحمات نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت قدردانی کرد و خسته نباشید گفت.

وی به اقدامات فرهنگی و اجتماعی پلیس در حوزه خانواده کارکنان و برگزاری جلسات محفل انس با قرآن و مراسمات مذهبی اشاره کرد و افزود: با توجه به دوری پدران از فرزندان بدلیل ماموریت‌های مختلف ناجا و خلا تربیتی، برگزاری این مراسمات نقش موثری در تربیت فرندان کارکنان دارد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران به نقش نیروی انتظامی در حوزه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و اقدامات موثر در کنترل ترافیک ومحدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد در ورودی شهرها و جاده‌ها اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی در این حوزه نیز خوش درخشید.

محمدی‌لائینی در بخشی دیگر از سخنان خود به تفاوت پلیس ایران با پلیس دیگر کشورهای دنیا و اقتدار توام با رافت اسلامی و مهربانی که از ویژگی‌های پلیس در تراز انقلاب اسلامی است اشاره کرد و افزود: پلیس نظام اسلامی در مدیریت جامعه و برقراری نظم و امنیت در مقابله با اشرار و اراذل و اوباش با اقتدار و در برابر مردم با رافت اسلامی و مهربانی برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه انتخابات پیش رو یک واقعه مبارک و سرنوشت ساز و علاج دردهای کشور است، افزود: حضور پرشور و حداکثری مردم پای صندوق‌های اخذ رای از اهمیت زیادی برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و موضوع حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای ضرورت هوشیاری و آگاهی و مقابله با تهدیدات موضوع مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد و همه مسؤولان نظام در این حوزه مسئولیت دارند.

 /۸۶۰۴۱/ج




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.