پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اقامت ۱۵ میلیون نفر شب مسافران نوروزی در مازندران

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مهران حسنی معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران درباره آخرین وضعیت حضور مسافر در استان اظهار کرد: از ۱۶ اسفند ماه امسال باتوجه به مقارن شدن بهار طبیعت و بهار قرآن شاهد حضور مسافران در استان مازندران بودیم به‌طوری‌که میزان بازدید از اماکن اقامتی و گردشگری استان به بیش از ۱۵ میلیون و ۴۰۰هزار نفر شب اقامت رسید. 

وی با اشاره به تداوم بازدیدهای نظارتی از اماکن اقامتی و گردشگری مازندران، افزود: همچنین تعداد بازدیدها هم به یک‌هزار و ۵۹ فقره رسید که از این میزان ۱۱۵ فقره شامل تذکر و ۴۲ فقره اخطار کتبی بوده است. 

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران با اعلام اینکه در این مدت ۶هزار و ۱۲۵ کیلوگرم موادغذایی فاسد کشف شد، تصریح کرد: ۱۴۹ مورد از اماکن گردشگری به‌دلیل اخطارها تعطیل شدند. 

حسنی یادآور شد: همچنین شمار بازدیدها از صنوف مختلف ۳۵هزار و ۹۵۶ فقره بوده که این تعداد به یک‌هزار و ۶۶۹ واحد اخطار داده شد.  وی با بیان اینکه جاذبه‌های طبیعی و میراثی مازندران با عنوان ” مازندران  را ببین” در روبیکا به نمایش گذاشته شد، گفت: بازدیدکنندگان به بیش از ۱۰هزار و ۱۰۰ نفر رسیده که مخاطبان آن خارج از استان هستند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.