پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افتتاح دوپروژه فرهنگي ورزشي درچهاردانگه به مناسبت هفته دفاع مقدس

سرگرد حمزه اي گفت: دو پروژه فرهنگي ورزشي در دو روستاي وري و وناجم در روز چهارشنبه 2 مهرماه 1393 و به مناسبت هفته ي دفاع مقدس با حضور فرماندهي محترم سپاه كربلا مازندران، سردار شاهچراغی برگزار خواهد شد.

1

 

سرگرد سلمان حمزه ای فرمانده  مرکز مقاومت سپاه کیاسر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساري از افتتاح دو پرو‍ژه ي ورزشي در هفته ي دفاع مقدس خبر داد،

 

فرمانده سپاه کیاسر گفت: سالن سرپوشیده چند منظوره و اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید توکلی، دو پروژه ای است که به مناسبت هفته ی دفاع مقدس در بخش چهاردانگه افتتاح خواهد شد.

 

سرگرد حمزه اي گفت: اين دو پروژه در دو روستاي وري و وناجم در روز چهارشنبه 2 مهرماه 1393 و به مناسبت هفته ي دفاع مقدس با حضور فرماندهي محترم سپاه كربلا سردار محمد حسن بابائي برگزار خواهد شد.

 

وی ادامه داد: سالن سرپوشیده بسيجيان به مساحت ۳۵۰ متر با هزینه بالغ بر ۴ میلیارد ریال به صورت جهادی در مدت سه ماه در مجاورت روستای وری احداث شده است. با احداث این سالن ورزشی، بخش چهاردانگه می تواند میزبان بسیاری از مسابقات ورزشی در منطقه باشد.

 

سرگرد حمزه ای در پایان گفت: پروژ دیگری که به مناسبت هفته ی دفاع مقدس افتتاح خواهد شد، اردوگاه فرهنگی تفریحی شهید توکلی در روستای وناجم است. این اردوگاه با بودجه سپاه پاسداران و همکاری شهرداری کیاسر و پایگاه مقاومت روستای وناجم احداث شده است. این ارودگاه شامل زمین فوتیال استاندارد، خوابگاه برای اسکان شبانه روزی و دیگر امکانات رفاهی، فرهنگی، ورزشی و اقامتی است.

 

گفتني است اين دو پروژه ي فرهنگي ورزشي قرار بود در هفته ي دولت افتتاح شود كه به دليل پاره اي مشكلات افتتاح در آن زمان ميسر نشده بود.

 

1 نظر
  1. چهار دانگه می گوید

    اقا خیلی وقته شاه چراغی رفته از شما بعیده
    الان سردار بابایی فرمانده سپاه کربلاست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.