پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افزایش ۴۳ درصدی جمع آوری زکات در مازندران

0

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه صبح چهارشنبه در جمع مسئولان زکات استان گفت: با تبادل نظر در کارها به نتیجه مطلوبی دست می‌یابیم و با همدلی یکدیگر در امور زکات و ترویج فرهنگ زکات می‌توانیم بخش عمده‌ای از مشکلات نیازمند آن را رفع کنیم.

مدیر کل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه ۲۰ روحانی زکات در سطح استان داریم، اظهار داشت: سال گذشته ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات جمع‌آوری شد که این رقم ۴۳ درصد نسبت به سال ۹۷ رشد داشته است.

وی با بیان اینکه در هر کاری باید به صورت جهادی و انقلابی ورود پیدا کنیم، افزود: تمامی کارهای کمیته امداد باید جهادی باشد و در توانمندسازی مددجویان و نیازمندان نیز باید جهادی عمل کنیم.

مدیرکل کمیته امداد مازندران تصریح کرد: در راستای خدمت به محرومین هر قدمی که برداریم خداوند چندین برابر به کارها برکت می بخشد.

وی با بیان اینکه خیر و برکت در کمیته امداد جاری و ساری است، گفت: امروز باید به خود ببالیم که توفیق خدمتگزاری به نیازمندان نصیبمان شده است.

حجت‌الاسلام انتظاری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران هم در این جلسه با بیان اینکه کمیته امداد در خدمت رسانی به نیازمندان و ارائه خدمات مضاعف به محرومان و نیازمندان گام برمی‌دارد، گفت: زکات انسان را به بندگی و معنویت نزدیک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در دین مبین اسلام نیز به پرداخت زکات بسیار سفارش شده است، افزود: در ترویج فرهنگ زکات باید تلاش کرد و با عزمی راسخ و تلاش خالصانه در این امر کوشید.
 

کد خبر 4945967
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.