پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افزایش ۱۴درصدی نرخ خدمات در طرح‌های دریای مازندران

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مهران حسنی معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران درباره نرخ‌گذاری طرح‌های دریا، اظهار کرد: براساس بررسی و جمع‌بندی صورت گرفته توسط کمیته اسکان و رفاه که یکی از وظایف آن نرخ‌گذاری بر خدمات سواحل و دریا است، با افزایش ۱۴ درصد نسبت به سال قبل موافقت شده است.

وی افزود: این نرخ‌گذاری شامل طرح‌های دریا، شناورهای تفریحی و همچنین در حوزه ساحل بحث چهارچرخ‌ها و اسب‌سواری است.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران بیان کرد: این نرخ‌گذاری به ستاد ساماندهی طرح‌های دریا ارسال شده تا به مجریان طرح‌های و مدیران ایستگاه‌های تفریحات دریایی ابلاغ شود.

حسنی تصریح کرد: نرخ‌ جدید طرح‌های دریا باید بر روی بنر مقابل دید مردم قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه قیمت ورودی‌های طرح‌های دریا براساس نوع خودرو مشخص شده است، بیان کرد: تیم‌های نظارتی بر نرخ‌های طرح‌های دریا کنترل و نظارت خواهد داشت و در این زمینه اگر مردم شکایت و یا گزارشی دارند می‌توانند به شماره ۰۹۶۲۹ به‌عنوان سامانه رسیدگی به شکایات اعلام کنند تا در سریع‌نرین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی مازندران اظهار کرد: باتوجه به اینکه زمان شروع استفاده از طرح‌های دریا است مردم و استفاده‌کنندگان از دریا در مناطقی که برای شنا تعیین شده که در آن مناطق استقرار ناجیان غریق را داریم و سفر لذت‌بخش و بانشاطی را برای خود و خانواده تجربخ کنند.

حسنی با تاکید بر اینکه افراد از شنا در مناطق ممنوعه اکیدا خودداری کنند، خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه دریای مازندران، دریای خاصی بوده و  شنا در آن هم مهارت خاص خود را دارد شنا در مناطق مجاز برای لذت بردن از دریا مورد تاکید است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.