پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افزایش سطح دسترسی مردم دودانگه ساری به خدمات اورژانس ۱۱۵

0

   به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی شبانه‌روزی محمدآباد فریم در نخستین روز از سال ۱۴۰۲ بازدید کرد.

  در راستای افزایش سطح دسترسی مردم دودانگه ساری به خدمات اورژانس ۱۱۵، پایگاه اورژانس حد واسط در منطقه ریگ چشمه تاکام و محمد آباد فریم راه‌اندازی خواهد شد.

سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران در بازدید از مرکز خدمات جامع شهری روستایی شبانه‌روزی محمدآباد دودانگه، اظهار کرد: این درمانگاه را که در گذشته راه‌اندازی شد در یک بخش‌هایی مشکلاتش حل شد و در بخش‌هایی مشکلاتی باقیمانده است. 

وی افزود: از جمله مسائل این درمانگاه بحث آمبولانس است که باید تامین شود و دانشگاه علوم پزشکی بحث اورژانس را در این زمینه فعال کنند.

استاندار مازندران بیان کرد: مشکل دیگر بحث برق اضطراری است که قرار شد تامین شود. 

حسینی‌پور به بحث محوطه‌سازی درمانگاه محمودآباد دودانگه اشاره کرد و گفت: قرار شد بحث زیرسازی توسط شهرداری فریم انجام شود و کار آسفالت نیز انجام شود که تمامی این کارها حداکثر طی یک ماه آینده باید انجام شود. 

حسینی‌پور با اعلام اینکه این درمانگاه یک‌سری نیازمندی‌های داخلی دارد، تصریح کرد: همه اینها توسط دانشگاه علوم پزشکی بعد از بررسی‌های لازم و به میزان خدمات انجام می‌شود. 

وی یادآور شد: قرار شد بحث بالگرد هم در این درمانگاه تعبیه شود تا در صورت نیاز به سرعت بیشتری بیمار را به مناطق شهری مناطق کند. 

استاندار مازندران به فعال بودن داروخانه اشاره کرد و یادآور شد: قرار شد داروخانه درمانگاه هم تقویت شود تا مردم برای تهیه دارو به منطقه شهری نروند. 

  فرهاد غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به نمایندگی از استاندار در روستاهای مرگاب، گلیج‌کلا و مجی بخش دودانگه شهرستان ساری، در نشست با مسؤولان روستاهای این منطقه، در راستای افزایش سطح دسترسی مردم منطقه دودانگه شهرستان ساری به خدمات اورژانس ۱۱۵، مصوب شد پایگاه اورژانس۱۱۵ حد واسط در منطقه ریگ چشمه تاکام تا محمدآباد فریم تاسیس و راه‌اندازی شود. 

   پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.