پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افزایش دوبرابری بیمه زنان خانه‌دار در دولت سیزدهم

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، رئیس شعبه یک تامین اجتماعی بابل با اشاره به افزایش دو برابری تعداد بیمه شدگان زنان خانه‌دار در دولت سیزدهم، گفت: تعداد زنان خانه‌دار بیمه شده در سال ۱۴۰۰ حدود ۱۱۰۰ نفربوده که در سال ۱۴۰۳ به ۲۰۰۶ نفر افزایش یافت.

محمدمهدی پناه در گفت‌و گو با ایسنا با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری که در ۱۵ تیرماه برگزار می‌شود، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با رای مردم تشکیل شد و الان که درخت تنومندی است باید در صیانت از آن کوشا باشیم.

وی انتخابات ریاست جمهوری این دوره را در جمهوری اسلامی مهم دانست و افزود: دشمنان در صدد به انزوا بردن اراده مردم در نگهداری از انقلاب هستند زیرا همین رای بالای ملت ایران موجب می‌شود تا در عرصه‌های جهانی اقتدار کشور ما حفظ شود.

 رئیس شعبه یک تامین اجتماعی بابل به عملکرد مثبت و رو به صعود دولت سیزدهم که با سکان داری شهید جمهور به ثمر نشست اشاره کرد و گفت: باید در انتخاب رئیس جمهور آینده دقت نظر بیشتری داشته باشیم این خدمات رضایت بخش دولت به مردم باید ادامه یابد.

پناه با اشاره به عملکرد مثبت دولت سیزدهم اظهار کرد: تعداد کل بیمه شدگان در فروردین ۱۴۰۰ حدود ۴۵ هزار و ۶۶۸ نفر بوده که در سال ۱۴۰۳ به ۵۰ هزار و ۲۸۰ نفر افزایش یافت.

وی افزود: تعداد کل بازنشستگان ما ۱۶ هزار و ۶ نفر بوده که در سال ۱۴۰۳ به ۱۶ هزار و ۳۴۷ نفر رسید.

مهدی پناه گفت: پوشش بیمه‌ای شهرستان بابل در سال ۱۴۰۰ حدود ۵۱ درصد بوده که در سال ۱۴۰۳ به ۵۴ درصد افزایش یافته است.

این مسئول از مردم شهید پرور بابل درخواست کرد تا با حضور در انتخابات، باعث شوند پرچم دولت شهید رئیسی بر زمین نماند و برای همیشه تاریخ برافراشته باشد.

انتهای پبام

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.