پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افتتاح 65 خانه محروم در مازندران

0

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار سیاوش مسلمی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان مازندران با حضور رئیس دیوان عدالتی اداری، با ابراز تاسف از نسل کشی در غزه، اظهار کرد: اقدامات خوبی توسط اقشار مختلف بسیج استان مازندران انجام شده است.

وی تصریح کرد: شجره طیبه بسیج روز به روز مقتدرتر شده و امروز به مرحله بالندگی رسیده و همه تلاش بسیجیان این است که از مشکلات مردم گره گشائی کنند.

فرمانده سپاه کربلا، خاطر نشان کرد: امروز بزرگترین راه مقابله با استکبار رفع مشکلات مردم بوده و دشمن تلاش دارد که زمینه اامیدی مردم را فراهم کند.

وی اضافه کرد: در آستانه رویداد بزرگ انتخابات قرار داریم و و همه دستگاه‌ها باید تلاش کنند که نشست‌های تبیینی با ابزارهای مختلف را در دستور کار دهند.

 مسلمی با اشاره به اقدامات انجام شده سپاه کربلا برای اجرای فعالیت‌های عمرانی،گفت: ۶۵ خانه محروم در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد و همچنین دو پل روستایی و بهره‌برداری ۱۲ محور راه بین مزارع در برنامه کاری قرار دارد.

وی از برنامه‌ریزی برای برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در شهرهای مختلف استان خبر داد و افزود: انتظار داریم که دستگاه‌های اجرایی استان بسیجی‌وار پای کار برنامه‌ها باشند.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اقدامات انجام شده برای تقویت گشت‌های رضویون در استان، گفت: در این زمینه انتظار همکاری از متولیان امر در سطح شهرستان‌ها داریم.

 /۸۶۰۰۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.