پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افتتاح ۲۸ پروژه آموزشی هفته دولت و مهر امسال در مازندران

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مهدی استادیان مدیر‌کل نوسازی مدارس مازندران به تشریح عملکرد دولت در استان پرداخت و  اظهار کرد: دولت سیزدهم خدمات بسیار زیادی در ارتباط با ساخت‌وساز فضاهای آموزشی داشته است.

وی افزود: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون نزدیک به ۷۰ پروژه را در سطح استان مازندران به افتتاح رساندیم که از این تعداد ۳۰ پروژه کاملا دولتی و ۴۰ پروژه با مشارکت خیران مدرسه‌ساز بوده است.

مدیر‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران اضافه کرد: این ۷۰ پروژه در قالب ۴۰۷ کلاس درس با زیربنای ۷۰هزار و ۱۴۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۵۷۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تحویل مردم شد.

استادیان درباره استانداردسازی فضاهای آموزشی، افزود: همچنین ۲۶۶ پروژه استانداردسازی سامانه گرمایشی مدارس شامل یک‌هزار و ۲۵۴ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۸۴ میلیارد تومان شامل در ۶ ماهه دوم ۱۴۰۰ حدود ۵۵ پروژه، در سال ۱۴۰۱، ۱۲۹ پروژه و در ۶ ماهه سال ۱۴۰۲ تاکنون ۸۲ پروژه در دستور کار داشتیم.

وی بیان کرد: درباره آسفالت مدرسه نیز تاکنون ۵۰هزار مترمربع در سطح مدارس انجام شد که برای مدارس دائر صورت گرفته است.

مدیر‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران به تعمیر سرویس بهداشتی مدارس، افزود: تعمیرات مدارس، خرید تجهیزات هنرستان‌ها، آزمایشگاه‌ها و سایر از دیگر اقدامات بوده است.

استادیان تصریح کرد: در مجموع طی دو سال گذشته ۶۳۹ میلیارد تومان اعتبار و ۱۲۶ میلیارد تومان اعتبار استانی داشتیم.

وی با اشاره به افتتاح ۲۸ پروژه طی هفته دولت و مهر ماه استان، گفت: این پروژه‌ها در قالب ۱۵۲ کلاس درس با زیربنای ۲۴هزار مترمربع شامل سالن‌های ورزشی، کانون‌های آموزشی و مدارس تحویل آموزش و پرورش دادیم.

مدیر‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران یادآور شد: بحث شاداب‌سازی مدارس طی ایام تابستان نیز در دستور کار داشتیم.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.