پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افتتاح ۱۶ پروژه محرومیت‌زدایی در هفته بسیج سوادکوه

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، محمد‌باقر قزلباش عصر امروز در جمع خبرنگاران سوادکوه با تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: احساس مسؤولیت اولین رکن فعالیت بسیج است و اجرایی‌شدن آن به جهاد تبدیل می‌شود و بصیرت به معنای شناخت حق و باطل، شاخص دوم بسیج است که التزام عملی به ولایت فقیه دارد و بسیجیان در عرصه سازندگی، ماموریت دفاعی، آموزشی، امنیتی فعالیت دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با بیان اینکه نسخه شفابخش حل مشکلات جامعه تفکر بسیجی است، گفت: کسانی که بسیج را زیر سوال می‌برند، بسیج را نشناختند.

وی از برگزاری ۲۵۰ برنامه کلی و ۷۰ برنامه شاخص به صورت قرارگاهی در سوادکوه برای هفته بسیج خبر داد و خاطرنشان کرد: برنامه‌های هفته بسیج به صورت ترکیبی است و هفته بسیج از ۲۹ آبان تا ۵ آذر برگزار می‌شود.
 

قزلباش، تشکیل ستاد پشتیبانی، هشت برنامه ورزشی، پنج برنامه فرهنگی و جشنواره‌های خانوادگی، دو مورد اعزام پزشکان در مناطق محروم، راه‌اندازی فروشگاه دائمی محصولات فرهنگی حجاب و عفاف در پل‌سفید و آمادگی همکاری برای راه‌اندازی فروشگاه محصولات فرهنگی در زیراب، برگزاری جلسات جهاد تبیین، اردوی راهیان تحول و پیشرفت، اجتماع بزرگ پنج آذر، دیدار با خانواده شهدا و بسیجیان، ۱۶ پروژه محرومیت زدایی شامل افتتاح چهار خانه محروم و دو کارگاه اشتغال‌زایی و آب‌رسانی به روستا‌ها بخشی از برنامه‌های ما در هفته بسیج امسال است.

وی با بیان اینکه تمام تلاش دشمن آن است که مجموعه نظام را ناکارآمد جلوه دهد و در شهرستان سوادکوه هم دولت تلاش می‌کند تا به مردم خدمت کنند، گفت: جهاد تبیین در افشار مختلف جامعه گسترش پیدا کند و مطالبه‌گری عدالت‌خواهانه هم مورد توجه باشد.

پایان پیام/۸۶۰۱۵/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.