پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افتتاح ۱۲ پروژه محرومیت زدایی در کلاردشت

0

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا عصر جمعه در حاشیه افتتاح ۱۲ پروژه محرومیت زدایی در گفتگو با خبرنگاران در کلاردشت، ضمن تبریک دهه ولایت و امات و فرا رسیدن عید سعید غدیر و همچنین تبریک روز خبرنگار، با بیان اینکه مردم، ولی نعمت ما هستند، گفت: همزمان با اجرای گام دوم نهضت کمک مومنانه ۱۶۵ پروژه محرومیت زدایی در استان به بهره برداری می‌رسد و امروز این ۱۲ واحد از پروژه‌ها جزئی از آن است.

فرمانده سپاه کربلا با اعلام اینکه بالغ بر ۹۴۰ میلیون تومان برای ۱۲ پروژه محرومیت زدایی کلاردشت هزینه شد، افزود: به حول و قوه الهی در حوزه مسکن سازی محرومین تلاش‌های خوبی صورت گرفته است.

سرهنگ پاسدار مسلمی در ادامه به اجرای گام دوم نهضت کمک مومنانه هم اشاره کرد و یادآور شد: امروز هم در کلاردشت شاهد تهیه و توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۱۰ میلیون تومان در بین نیازمندان بودیم.

دبیر اجرایی قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) استان مازندران ضمن قدردانی از آحاد مردم که دراین امر خداپسندانه شرکت کردند، اضافه کرد: در روز عید قربان هم در شهرستان کلاردشت به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان نذر قربانی بین نیازمندان توزیع شد.

سرهنگ پاسدار مسلمی با قدردانی از همه کسانی که در کمک و یاری به نیازمندان در کنار سپاه و بسیج بودند، و با بیان اینکه نهضت احسان و تعاون روحیه امید و کارآمدی نظام را در جامعه افزایش می‌دهد، خاطرنشان کرد: همه امروز دست به دست هم دادند تا با هم افزایی مشکلات مردم را برطرف کنند.

فرمانده سپاه کربلا، همچنین با گرامیداشت روز خبرنگار، خبرنگاران را سربازان گمنام در جبهه جنگ نرم دانست و افزود: نقش آفرینی خبرنگاران برای ایجاد روحیه شور و نشاط بین مردم و مسئولین جهت مشارکت در رزمایش مومنانه قابل تقدیر است.

سرهنگ پاسدار مسلمی با تصریح بر ایجاد موج همدلی بین مردم مبنی بر دستگیری از نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی خاطر نشان کرد: بخش اعظمی از این موج همدلی ایجاد شده مرهون اطلاع رسانی خبرنگاران است.

فرمانده سپاه کربلا در پایان ازبرگزاری آئین تجلیل از خبرنگاران روز ۲۵ مردادماه خبر داد و خواستار شد: خبرنگاران بیش از گذشته برای احیای روحیه احسان و تعاون مد نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تلاش کنند.

کد خبر 4993275
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.