پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افتتاح کلینیک فوق‌تخصصی بیمارستان امام رضا (ع) در چالوس/ دریادار تنگسیری: خود را خادم مردم می‌دانیم

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری در حاشیه افتتاح کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان امام رضا (ع) چالوس اظهار کرد: ما در خلیج فارس مسؤولیت داریم و برادران عزیز ما در ارتش جمهوری اسلامی در دریای عمان مرزهای جنوبی کشور از بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ کیلومتر مرز ساحلی حراست می‌کنند.

 

وی ادامه داد: در خلیج فارس اقتداری که نیروهای مسلح دارند و اشرافی که بر دشمنان داریم مثال‌‌زدنی است اما اعتقاد ما بر این است که پیام  صلح و دوستی را برای کشورهای مسلمان خلیج فارس داریم که ما قادر هستیم باهم با برداری و صلح امنیت را در خلیج فارس برقرار کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: بیگانان با چه معنایی در خلیج فارس حضور پیدا کردند و چشم تعرض به کشورهای مسلمان دارند و دنبال برهم زدن آرامش در خلیج فارس هستند.

تنگسیری بیان داشت: در ۴۱ سال از انقلاب گذشته به هیچ کشوری تعرض نکردیم ما به مظلومان کمک کردیم و مسلمان هستیم و پیامبر ما امر کرده است اگر مظلومی فریاد زد به داد ما برسید باید به دادش برسیم و دیدیم مردم مظلومی دارند ستم می‌بینند به آنها کمک می‌کنیم و وجود بیگانگان در منطقه هیچ معنی و مفهومی ندارند و باید از منطقه بروند.

وی گفت: خلیج فارس خانه ما و کشورهای همسایه است و بیگانگان باید از خلیج فارس که به دنبال تنش و درگیری هستند خارج شوند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در ادامه با اشاره به افتتاح این کلینیک گفت: این نیرو در کشور پنج بیمارستان دارد که در نقاط مختلف خدمت‌رسانی به مردم را انجام می‌دهد و رضایت مردم در اولویت این نیرو در حوزه سلامت هستند.

 تنگسیری در مراسم افتتاح کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان امام رضا(ع) چالوس اظهار داشت: کادر درمانی در مراکز درمانی نیروی دریایی سپاه دلسوزانه مشغول به خدمت‌رسانی هستند و در بحران کرونا همواره در آماده باش بودند.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم در دنیا بقا داشته باشیم و سرافراز و با اقتدار بمانیم باید از اسلام و قرآن درس بگیریم.

تنگسیری تصریح کرد: دشمن امروز عزت ایرانی‌ها را مورد هدف قرار داده است و اگر امروز عملی انجام دهیم که بر اقتدار ما خدشه وارد کند باید در مقابل شهدا پاسخ دهیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه بیان کرد: محور انقلاب ما عزت و اقتدار بود و امام به ما عزت و اقتدار داد و اگر امروز تضعیف شود باید در قیامت پاسخگو باشیم.

وی گفت: در سیل و کرونا نیروی دریایی سپاه با راه‌اندازی بیمارستان صحرایی و حضور کادر درمانی در منطقه در کنار مردم بوده و خدمت‌رسانی کرده است و مردم نیز از ما انتظار داشتند.

تنگسری خاطر نشان کرد: در جذب نیرو در بیمارستان امام رضا (ع) چالوس حتما از جوانان متخصص بومی استفاده شود و این موضوع در دستور کار قرار گیرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: بیمارستان امام رضا (ع) یکی از بیمارستان‌های تخصصی این نیرو محسوب شده که با تجهیزات مناسب و روز به خدمت رسانی به مردم مشغول است.

وی ادامه داد: با راه‌اندازی کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی و کلینیک دندانپزشکی در بیمارستان امام رضا (ع) امیدواریم بتوانیم خدمت‌رسانی مطلوبی به مردم ارائه دهیم.

تنگسیری گفت: ما در نیروی دریایی سپاه خود را خادم و خدمتگزار مردم می دانیم و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند اقتدار لازمه‌اش مردم هستند و رضایت مردم اولویت اول این نیرو در خدمت‌رسانی حوزه سلامت است.

 فرمانده بهداری نیروی دریایی سپاه گفت: کلینیک تخصصی، فوق‌تخصصی و کلینیک دندانپزشکی بیمارستان امام رضا (ع) تجهیز و به بهره‌برداری رسید.

سردار سید‌علی موسوی جزایری فرمانده بهداری سپاه نیز  در مراسم افتتاح کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان امام رضا(ع) چالوس اظهار کرد: مجموعه کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان امام رضا(ع) چالوس از محل درآمدهای بهداری نیروی دریایی سپاه با هزینه ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تجهیز و بهره‌برداری شده است.

وی ادامه داد: بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان چالوس یکی از بیمارستان‌های مجهز و تخصصی بهداری نیروی دریایی سپاه در کشور محسوب می‌شود که به خدمت‌رسانی به مردم می‌پردازد.

سردار موسوی جزایری گفت: در موضوع کرونا بهداری نیروی دریایی سپاه با تمام تجهیزات در استان‌های مختلف حضور پیدا کرد و هم اکنون دو بیمارستان صحرایی در بوشهر و بندرعباس راه‌اندازی کردیم.

وی گفت: کادر درمان مراکز زیرپوشش بهداری نیروی دریایی سپاه با تمام توان به خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی پرداختند و در این مسیر حتی بسیاری کرونا گرفتند و در خانه ماندند و بعضی‌ها هم بستری شدند.

 فرمانده فرمانده بهداری سپاه تقویت کادر درمان بیمارستان امام رضا(ع) چالوس در دستور کار قرار دارد و به‌زودی نیروهای این مرکز جذب می‌شوند.

 /۳۱۴۱/ج/و


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.