پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افتتاح پاسگاه پلیس راه در آزاد راه تهران- شمال

0

خبرگزاری پلیس اعلام کرد: به منظور کاهش تصادفات و کنترل هوشمند ترافیک در آزاد راه – تهران شمال پاسگاه پلیس راه ولی آباد در مراسمی با حضور رئیس پلیس راه کشور، استاندار و فرمانده انتظامی استان افتتاح و به بهره برداری رسید.

حسینی پور استاندار مازندران در این مراسم که با حضور سردار “مومنی”؛ رئیس پلیس راه کشور، سردار “مفخمی شهرستانی” فرمانده انتظامی استان و امام جمعه شهرستان چالوس همراه بود، گفت: پاسگاه هوشمند پلیس راه ولی آباد با توجه به موقعیت حساس منطقه، با درایت فرمانده انتظامی استان و حمایت‌های رئیس پلیس راه کشور افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

او کاهش فاصله زمانی حضور پلیس در زمان بروز حوادث جاده‌ای را از مهمترین اولویت‌های افتتاح این پاسگاه برشمرد و افزود: با راه اندازی این پاسگاه کنترل این محور از ورودی حوزه استحفاظی استان مازندران، ابتدای پل زنگوله تا ورودی شهرستان چالوس در کنترل هوشمند پلیس قرار خواهد گرفت.

حسینی پور با اشاره به لزوم کنترل هوشمند تردد‌ها و استفاده از فناوری‌های نوین در ماموریت‌های پلیس، ابراز امیدواری کرد: با ایجاد این پاسگاه شاهد کاهش تصادفات و ایمنی تردد‌ها در منطقه باشیم.

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.