پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افتتاح و کلنگ‌زنی ۸۶ پروژه طی هفته دولت در مازندران

0

علی اصغر میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بهشهر اظهار کرد: ۷۸ پروژه با اعتبار ۴۶۴ میلیارد تومان افتتاح و ۸‌ پروژه با اعتبار ۷۷۶ میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود تا در راستای خدمات‌رسانی به مردم تلاش شود.

وی افزود: افتتاح پروژه‌های راهسازی و راهداری، افتتاح واحد تولیدی، کلنگ‌زنی پیست دوچرخه سواری، کلنگ‌زنی برای آماده‌سازی مسکن‌ملی جوانان از جمله پروژه های مهم هفته دولت در بهشهر است.

فرماندار بهشهر با بیان اینکه اقدامات و تحول اقتصادی مناسبی در بهشهر آغاز شده و شاهد فردای بهتر و روشن‌تر از امروز خواهیم بود، یادآور شد: هفته دولت فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردها و عملکرد دولت و نظام است که باید به درستی اطلاع‌رسانی شود.

میرزایی افزود: برای خدمت به مردم، با همه توان و شبانه‌روزی تلاش داریم تا کاری بر زمین‌ نماند و با همه توان‌ها برای حل مشکلات مردم گام برداریم.

وی اظهار کرد: دولتمردادن باید از شهیدان رجایی و باهنر الگوگیری کنند و خدمت صادقانه به مردم ارائه کنند.

میرزایی گفت: در کنار پروژه‌های عمرانی، برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی مختلفی در هفته دولت برنامه‌ریزی شده که دیدار با امام جمعه، عطرافشانی مزار شهدا،  تجلیل از خانواده شهدا، مسابقات فرهنگی و ورزشی از جمله این برنامه‌هاست که عطرافشانی مزار شهدا استقبال از برنامه‌های هفته دولت بهشهر است.

پایان پیام/۸۶۰۰۲/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.