پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۶۵ پروژه دهه فجر در بهشهر

0

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، علی‌اصغر میرزایی فرماندار بهشهر در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و تشریح برنامه‌ها ظهار کرد: در طول ۴۵ سال گذشته خیرات و برکات فراوانی نصیب حال مردم‌ما شد که باید قدردان این نعمات باشیم.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و راهبرد رهبری و  افزایش مشارکت، باید جهادتبیین و ایجاد نشاط و امید را در دستور کار قرار دهیم.

فرماندار بهشهر با بیان اینکه ایران از جایگاه رفیعی در جهان برخوردار است، یادآور شد:  در‌گ ذشته دو قطب در جهان بود و امروز پای ثابت هر قطبی ایران اسلامی است.

وی گفت: ۲۵۰ برنامه در سطح شهرها و روستاهای شهرستان بهشهر در ایام دهه فجر اجرایی می‌شود که با نواختن زنگ انقلاب آغاز شد و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با امام جمعه، برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب،  برپایی میز خدمت، حضور در نماز جمعه و بیان دستاوردها ، جشنواره های فرهنگی و اجتماعی، فضاسازی و آذین بندی سطح شهرستان، نشست های بصیرتی و… از برنامه های ابن دهه در بهشهر است.

میرزایی افزود: در بخش پروژه‌های عمرانی ۱۶۵ طرح به ارزش ۵۳۵ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود که ۱۵۱ طرح افتتاح و ۱۴ پروژه با ۲۴۲ میلیارد تومان کلنگ‌زنی‌ می‌شود.

وی یادآور شد: در راستای آسفالت محورهای روستایی به طول ۴۶ کیلومتر زیرسازی و آسفالت انجام شد.

فرماندار بهشهر اظهار کرد: از بزرگترین پروژه های شرق مازندران، سد گلورد است که ساخت پل زیرقوسی برای دسترسی به روستاهای پشت سد در حال انجام و جاگذاری عرشه شروع شد که با توجه به موانع و قطعات، در نصب جرثقیل با مشکل مواجه بودیم که برطرف شد و در حال انجام است.

میرزایی افزود: تکمیل سد گلورد و منطقه آزاد تجاری از خواسته های مهم مردم ما بود که عملیاتی شد و راه روستایی، آبرسانی و گازرسانی به روستاها تا‌پایان دولت سیزدهم به‌پایان‌می رسد و مشکلات در این حوزه برطرف می‌شود.

پایان پیام/۸۶۰۰۲


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.