پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی «گتاب بابل»

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل از افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی گتاب این شهرستان با حضور مسئولان خبرداد.

دکتر محمدرضا عادل مشهدسری امروز ۱۲ مهر در حاشیه افتتاح این پروژه درمانی در گتاب شهرستان بابل در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ساخت این پروژه در سال ۱۴۰۱ آغاز شد و امروز به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این مرکز در زمینی به مساحت ۲۵۴۰ مترمربع و ساختمانی با زیربنایی به مساحت ۵۰۰ مترمربع و با هزینه بالغ‌ بر ۱۲۲ میلیارد ریال ساخته شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان اینکه پروژه مرکز خدمات جامع سلامت گتاب در سه طبقه دیگر در طبقات فوقانی همین ساختمان، در حال ساخت است که به مرکز جامع پزشکی خانواده تبدیل خواهد شد، تصریح کرد: این مرکز جمعیتی بالغ‌بر ۱۴۰۰۰نفر و ۴۱۴۱ نفر خانوار را تحت پوشش دارد.

دکتر عادل اضافه کرد: این مرکز توسط خیّر حوزه درمان آقای حاج نادعلی یحیی‌زاده با مشارکت ۱۱ میلیارد تومانی و بخش دیگر توسط خانواده مرحوم حاج عبدالررزاق یحیی‌زاده با مشارکت ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: در چند روز آینده، سه مرکز بزرگ بهداشتی درمانی «ملاکلا»، «چهارشنبه پیش» و «شهید آباد» نیز که در یک سال گذشته با هزینه بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال ساخته شده‌اند، افتتاح می‌شوند.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.