پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افتتاح صدها پروژه به ارزش یک هزار میلیاردتومان هفته دولت در مازندران

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، احمد حسین‌زادگان روز پنجشنبه در آئین افتتاح استادیوم فوتبال شهدای شهرستان نوشهر افزود: افتتاح پروژه‌های مختلف با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد تومان در وضعیت عادی یک کار بزرگی است ولی در شرایط خاص تحریم کشور نشان دهنده کارآمدی دولت تدبیر و امید است.

وی با اشاره به مصوبه منطقه آزاد در استان گفت: ایجاد منطقه آزاد در ۳ منطقه مازندران به تصویب رسیده و فرآیند اجرایی آن در حال انجام است و همچنین توسعه ۳ فرودگاه استان و راه اندازی  قطعه یک آزاد راه  شمال -تهران بیانگر توجه ویژه دولت به استان مازندران است.

استاندار مازندران با اشاره به حضور انبوه گردشگران به استان خواستار فراهم شدن زیرساخت های لازم برای توسعه بیش از پیش مازندران و خدمت رسانی مناسب به گردشگران  و مردم شد.

وی همچنین از توجه رهبری برای ایجاد واحد زباله سوز و ورزشگاه نوشهر قدردانی کرد.

حسین زادگان با اشاره به کسب ۵۰ درصد مدال های المپیکی  و مهم ورزشی کشور توسط مازندرانی ها گفت: با سرمایه گذاری بر روی جوانان این استان در عرصه ورزش هر شهرستان مازندران می تواند پایتخت یک رشته ورزشی در کشور بدل شود.

وی سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش استان را یک سرمایه گذاری مناسب نه هزینه عنوان کرد و اظهار داشت: این سرمایه گذاری ها صورت گرفته در سال های آتی مشخص خواهد شد و مردم شاهد کسب مدال های جهانی بیشتر از سوی جوانان مازندران  خواهند بود. 

استاندارمازندران ادامه داد: یکی از دستاوردهای مهم در دولت تدبیر و امید به جز کسب ۵۷۰ مدال ایجاد بیش از ۱۰۳ سمن ورزشی تخصصی در مازندران است.

حسین زادگان اولویت ورزشی استان را ورزش همگانی،بانوان و قهرمانی برشمرد و افزود: یکی از مشکلات در مازندران نبود حامیان مالی از تیم های ورزشی است.

وی تصریح کرد: هرچند وظیفه دولت فراهم کردن زیر ساخت های ورزشی در استان است ولی انتظار مردم مساعدت شرکت های بزرگ دولتی و خصوصی به حمایت مالی از تیم های لیگ کشور و ورزش قهرمانی استان است.

استاندار مازندران همچنین از ایجاد زیر ساخت های لازم ورزشی دولت تدبیر و امید به ویژه در حوزه ورزش بانوان و همگانی در مازندران قدردانی کرد.

ورزشگاه شهدای نوشهر پس از بازسازی کامل امروز با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری به بهره‌برداری رسید.

در جریان افتتاح این ورزشگاه وزیر ورزش و جوانان ، استاندار مازندران ، مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

عملیات نوسازی و بازسازی ورزشگاه پنج هزار نفری شهدای نوشهر از سال ۹۶ با اعتبار مصوب ۱۵ میلیارد تومان شروع و برای بهسازی و مرمت کامل این مجموعه ۱۷ میلیارد تومان هزینه شد که  ۵۰ میلیارد ریال از اعتبار مورد نیاز برای مرمت و بازسازی این پروژه از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی تامین شده است.

ورزشگاه شهدای نوشهر علاوه بر ۸۳۰۰ متر مربع زمین چمن مصنوعی و متعلقات، دارای فضای فعالیت های پزشکی و داوران ، واحد اداری ، سکوی صندلی برای تماشاچیان ، رختکن تیم مهمان و میزبان، سالن بوکس ، سرایداری و ۶۰ چشمه سرویش بهداشتی است.

معاون اول رئیس جمهوری در نخستین روز از سفرش به مازندران عصر گذشته مرکز بین المللی تجارت برنج ایران را در آمل  افتتاح کرد.

این دومین سفر معاون اول رئیس جمهوری به استان مازندران در کمتر پنج ماهه اخیر است.جهانگیری اوایل فروردین ماه سال جاری نیز برای بازدید از مناطق سیلزده به این خطه شمال کشور سفر کرد.

/۱۲۹۵/ ۱۶۰۲/۱۸۹۹

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.