پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افتتاح سه طرح خدماتی در بهشهر و گلوگاه

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا ، در دومین روز از هفته دولت، ۲ طرح جهاد کشاورزی گلوگاه و یک طرح اشتغال زایی مرکز مشاوره در بهشهر افتتاح و به بهره برداری رسید.

محمد باباجانی، رییس اداره بهزیستی شهرستان بهشهر در حاشیه افتتاح مرکز مشاوره، انجام مشاوره را امری مهم و ضروری در جامعه دانست که باید با استفاده از مشاوره، مهارت های لازم اجتماعی به افراد آموزش داده شود.

وی افزود: اکنون ۱۰ مرکز مشاوره با استفاده از توان بخش خصوصی در بهشهر فعال است و این مرکز مشاوره که همزمان با هفته دولت افتتاح شد با اعتبار ۱۷۷ میلیون تومانی بخش خصوصی به بهره برداری رسید.

فرماندار بهشهر هم در سخنانی کار مشاوران را شناسایی آلام نهفته دانست که با مشاوره مهار و مدیریت می شود.

هادی خنجری گفت: آسیب های اجتماعی امروزه یکی از دغدغه های مهم مردم است و باید در این بخش بیش از همیشه وارد عمل شد و با تمام توان برای رفع مشکلات اقدام کرد.

مدیر جهاد کشاورزی گلوگاه هم با اشاره به افتتاح ۲ طرح خدماتی جهاد کشاورزی گلوگاه در هفته دولت بیان داشت: طرح آبیاری تحت فشار بارانی با دستگاه آب فشان در ۱۸ هکتار ازاراضی با اعتبار ۱۶۱ میلیون تومان  اجرایی شد.

غلامرضا قنبری گفت: طرح تجهیز اراضی شالیزاری تیرتاش هم با اعتبار ۷۱۰ میلیون تومان  در ۸۵ هکتار اراضی اجرایی و ۴۰۰ خانوار از آن بهره مند شدند.

/ ۷۳۳۲/۱۸۹۹

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.