پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افتتاح دفتر نظام پرستاری آمل/ فعالیت 1200 نفر در جامعه پرستاری آمل

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، آئین افتتاح دفتر نظام پرستاری این شهرستان عصر امروز به مناسبت فرا رسیدن هفته گرامیداشت یاد و خاطره حماسه اسلامی ششم بهمن با حضور مسؤولان شهری برگزار شد.

رئیس نظام پرستاری شهرستان آمل در این مراسم اظهار کرد: پس از جلسات متعدد و قراردادی بین نظام پرستاری، شهرداری و شورای اسلامی شهر آمل، برای نخستین بار دفتر جدید این نظام به صورت رایگان با حفظ مالکیت شهرداری به مدت سه سال در اختیار پرستاران قرار گرفت.

هادی کمالی افزود: هم‌اکنون بیش از یک هزار و ۲۰۰ پرسنل فعال جامعه پرستاری در این شهرستان مشغول به کار هستند که پرستاران، کارشناسان بیهوشی، اتاق عمل، فوریت‌های پزشکی و بهیاران در قالب نظام پرستاری گنجانده می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه نظام پرستاری آمل در گذشته مکان مشخصی نداشت و به صورت اجاره‌ای فعالیت خود را در مکان‌های مختلف ادامه می‌داد، یادآور شد: برای نخستین بار با قرارداد فی‌مابین با شهرداری و شورای اسلامی این مهم در زمان فعالیت پنجمین دوره نظام پرستاری انجام شد.

لزوم ارتقای سطح معیشتی پرستاران

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) آمل در این مراسم با اشاره به اینکه هر خدمت به مردم اگر برای رضایت خداوند باشد ماندگار است، اظهار کرد: باید تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات مناسب و مطلوب بیماران به کار بگیریم.

فرزاد قاسمی با اشاره به فعالیت چشمگیر و شبانه‌روزی پرستاران در تمام طول سال به ویژه ایام شیوع ویروس کرونا در کشور، افزود: باید همه بکوشیم تا سطح خدمت‌رسانی به مردم افزایش یاید و میزان رضایت‌مندی به حداکثر برسد.

وی با اعلام اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی همیشه تأکید دارند که بیمار نباید برای درمان بیماری دغدغه‌ای جز درد بیماری داشته باشد، تصریح کرد: پرستاران در کنار پزشکان و دیگر کادر درمان در مدت زمان اپیدمی کرونا ویروس از جان مایه گذاشتند و شهدای مدافع سلامت فراوانی در کشور از بین پرستاران هستند.

رئیس بیمارستان امام خمینی آمل با اشاره به اهمیت ارتقای سطح معیشتی پرستاران، گفت: همه باید در کنار هم همت کنیم تا در کنار شهری آب و پیشرفته جامعه‌ای سالم و به دور از بیماری داشته باشیم.

به گزارش فارس، در این همایش از پرستاران نمونه کشوری نظام پرستاری شهرستان آمل، رمضانعلی ابراهیم‌زاده مترون نمونه کشوری از بیمارستان امام خمینی(ره)، مهدی احمدزاده از بیمارستان ۱۷ شهریور، فاطمه علی‌نیا از بیمارستان امام خمینی، جواد صادقی از بیمارستان امام علی و معصومه رسولی از بیمارستان امام رضا با اهدای لوح سپاس و هدایای قدردانی شد و همچنین از هادی کمالی رئیس نظام پرستاری آمل به عنوان یکی از هیأت مدیره‌های منتخب کشوری سپاسگزاری شد.

 /۸۶۰۱۲/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.