پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افتتاح دفتر ستاد انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم جبهه انقلاب در مازندران

0


شکرالله رضازاده دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از ساری، با اشاره به آخرین اقدامات این شورا درباره انتخابات شورای شهر در استان، اظهار کرد: اساس کار شورای ائتلاف بر حضور محکم بر شورای شهر اسلامی است البته به شورای انتخابات روستا هم توجه داریم اما اولویت با شورای شهر است.

وی درباره ارائه لیست کاندیدای شورای شهر توسط این شورا گفت: تعدادی از شهرستان‌ها به جمع‌بندی رسیدیم ولی در برخی از شهرستان‌ها شاید به این علت مشارکت حداکثری و پایان رفت و برگشت‌ها که در حال انجام است هنوز لیست باز مانده است.

رضازاده خاطرنشان کرد: در مجموع همه  کسانی که در شهرهای مختلف مورد توجه شورای ائتلاف بودند تایید شدند و کاندیدای تایید نشده اصلا نداریم که همین نشان‌دهنده هدف‌گذاری خوب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی است.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران در خصوص زمان ارائه لیست واحد شوراهای شهر، گفت: در حال حاضر برخی لیست‌ها قطعی شده و بعضی دیگر در حال اعمال چکش‌کاری‌های لازم است، پس از تکمیل آماده می‌شویم تا در روز شروع تبلیغات رسمی کار را پیگیری کنیم.

این مسؤول اضافه کرد: بحثی که در حال حاضر در درون شورا در حال انجام است درباره توافق روی این موضوع که تعداد اعضایی که در لیست ارائه می‌شوند برابر با کاندیدای آن شهر بوده و یا دو برابر این تعداد باشند، است که در این راستا در حال مشورت در درون شورا هستیم‌.

این مسؤول با اشاره به خبری تازه از شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مازندران، اعلام کرد: در چند روز آینده دفتر ستاد انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم جبهه انقلاب استان مازندران در ساری افتتاح خواهد شد تا به امید خدا پس از آغاز به‌کار این دفتر  در ۲۲ شهرستان دیگر نیز تاسیس شود‌.

وی در پایان با اشاره به اینکه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان مازندران این افتخار را دارد که به‌عنوان نخستین استان از آیت‌الله ابراهیم رئیسی برای ورود به عرصه انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد، تاکید کرد: این درخواست طی ارسال نامه صورت گرفت، شنیده‌ها حاکی از ورود آقای رئیسی به رقابت انتخاباتی ریاست جمهوری است.

 /۸۶۰۴۸/ج




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.