پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افتتاح دبیرخانه کنگره ملی حضرت آیت‌الله‌ علامه جوادی آملی در محمودآباد

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد،  دبیرخانه کنگره ملی حضرت آیت‌الله‌ علامه جوادی آملی با محوریت شهر سرخ‌رود عصر روز گذشته افتتاح شد.

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در این مراسم، اظهار کرد: علامه آیت‌الله جوادی آملی متعلق به یک استان و شهرستان و بلکه کشور نیست؛ چراکه علم و عالم فرا زمان و فرا مکان است.

وی با بیان اینکه وظیفه همه ما تجلیل، تکریم و معرفی این مفاخر است، افزود: در این صورت ملت و جامعه با شناخت چنین مفاخری توفیق بهره‌گیری بیشتر از این شخصیت‌ها خواهند داشت.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه حرمت امامزاده را باید متولی آن حفظ کند، تصریح کرد: ما مازندرانی‌ها بیشتر وظیفه داریم که از شخصیت‌های خودمان تجلیل و تکریم به‌عمل آورده و همایش‌هایی در این راستا برگزار کنیم.

محمدی‌لائینی به وجود شخصیت‌های علمی در شهر سرخرود اشاره کرد و گفت: علامه جوادی آملی آنقدر آثار علمی دارد و شاگردانی تربیت کرده که برای صاحبان قلم و پژوهشگران آثار و مقاله خیلی سخت نیست که به این کنگره مقاله ارسال کنند و می‌توانند در فرصت کوتاهی مقاله به این دبیرخانه ارسال کنند.

وی در پایان از همسر مکرمه آیت الله جوادی آملی که همراهی موافق و همراه بود و در پیشرفت ایشان تاثیرگذار بودند، یاد کرد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.