پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افتتاح خانه بهداشت روستای بالاده + تصاویر

صبح روز گذشته پنجشنبه 8 مردادماه 1394 با حضور دکتر عقیل برزگر، رئیس مرکز بهداشت شهرستان ساری و اهالی روستاهای منطقه ی دوسرشمار و مهمانان دیگر، خانه بهداشت روستای بالاده افتتاح شد.

0

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، خانه بهداشت روستای بالاده با همت و تلاش یکی از خیّران محلی این روستا صبح روز گذشته پنجشنبه ۸ مردادماه ۱۳۹۴ با حضور دکتر عقیل برزگر، رئیس مرکز بهداشت شهرستان ساری و اهالی روستاهای منطقه ی دوسرشمار و سایر مهمانان افتتاح شد. خانه بهداشت بالاده در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع، از طرف وارثان محترم مرحومان میرکریم رضوی، حاج میرزمان رضوی و حاج سیدمهدی رضوی در سال ۱۳۹۱ احداث شد.

 

ساختمان خانه بهداشت با مساحت حدود ۱۰۰ متر مربع توسط خیّر بزرگوار بالادهی حاج سیدخلیل ساداتی بالادهی و با نظارت فنی ساختمان در سال ۱۳۹۴ احداث و به بهره برداری رسید.

 

شروع این پروژه در تاریخ ۲۵ دی ۱۳۹۲ و پایان ساخت آن در تاریخ ۵ مرداد ۱۳۹۴ بوده است. برای احداث ساختمان این خانه بهداشت حدود ۱۰۰ میلیون هزینه شد که تماماً توسط آقای سید خلیل ساداتی، خیر نیکوکار بالادهی و به نیّت ثواب برای همسرش زنده یاد سیده بمانی ساداتی بالادهی پرداخت شد.

 

روستاهای بهره بردار از خانه بهداشت بالاده شامل بالاده به عنوان روستای اصلی با جمعیت ۴۹ نفر و ۲۰ خانوار ، روستای تیله بن با جمعیت ۲۷ نفر و ۱۰ خانوار، روستای میرافضل واوسر با جمعیت ۲۵ نفر و ۱۰ خانوار، روستای قلعه با جمعیت ۵۷ نفر و ۲۰ خانوار و روستای پایین ده با جمعیت ۹ نفر و ۳ خانوار (بر اساس سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۰) مجموعاً به تعداد ۱۶۷ و ۶۳ خانوار می باشد. همچنین تامین تجهیزات و وسایل پزشکی خانه بهداشت بالاده بر اساس لیست استاندار به مبلغ ۲۰ میلیون تومان توسط مرکز بهداشت شهرستان ساری تامین شده است.

 

 

khaneh-behdasht-baladeh (12)

khaneh-behdasht-baladeh (15)

  khaneh-behdasht-baladeh (2)

khaneh-behdasht-baladeh (8)

khaneh-behdasht-baladeh (3)

khaneh-behdasht-baladeh (1)

khaneh-behdasht-baladeh (7)

khaneh-behdasht-baladeh (4)

khaneh-behdasht-baladeh (6) 

khaneh-behdasht-baladeh (9)

khaneh-behdasht-baladeh (10)   khaneh-behdasht-baladeh (13)

khaneh-behdasht-baladeh (14)  khaneh-behdasht-baladeh (16)

khaneh-behdasht-baladeh

khaneh-behdasht-baladeh (17)

 

عکاس: علی نظری

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.