پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افتتاح استادیوم ۵ هزار نفری شهدای نوشهر با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان

0

رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران از افتتاح استادیوم ۵ هزار نفری شهدای نوشهر با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، محمد مهدی اقبال پور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه افتتاح استادیوم ۷ هزار نفری نوشهر که اعتبار آن هدیه مقام معظم رهبری به جوانان و مردم نوشهر است، امروز با حضور معاون اول رییس جمهور افتتاح شد، اظهار کرد: اعتبارات از سوی دفتر مقام معظم رهبری ۱۵ میلیارد تومان مصوب شد اما اعتبار هزینه شده تاکنون ۱۷ میلیارد تومان  بوده است.

وی با اشاره به اینکه تاریخ شروع این پروژه فروردین ماه سال ۹۶ بوده و در سه فاز به بهره برداری رسید، تصریح کرد: احداث زمین چمن و ملحقات آن با ۸ هزار و ۳۰۰ مترمربع مساحت، ۴ برج نوری به ارتفاع ۳۰ متر در چهارگوشه زمین در چهارگوشه زمین که روی هر برج نوری ۹۶ پروژکتور ۲۰۰۰ وات با لوکس نوری ۱۰۰۰ نصب شد، سکوی تماشاگران و جایگاه ویژه با مساحت ۴ هزار و ۱۰۰ مترمربع و احداث ساختمان اداری در ۴ سطح طبقه همکف و سه طبقه که با مساحت هزار و ۱۰۰ متر مربع احداث شده است.

رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران گفت: دستگاه مجری این پروژه بسیج سازندگی و دستگاه بهره بردار اداره کل ورزش و جوانان بوده است.

اقبال پور با بیان اینکه از لحاظ کیفیت، این پروژه در نوع خود بسیار ارزشمند است، افزود: پروژه هایی در این سطح با اعتبار ۲۰ میلیاردی در مازندران از ۷ سال پیش شروع شدند که هنوز ۵۰ درصد هم پیشرفت فیزیکی نداشتند.

وی خاطرنشان کرد: صفر تا صد انجام کار پروژه عمرانی ، ورزشی و طراحی آن با بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران بوده است که  استادیوم های هفت تیر بابل، قائمشهر و جویبار را در دستور کار داریم که در کوتاه ترین زمان به بهره برداری خواهد رسید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.