پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افتتاح آزاد راه شمال بدون زیرساخت مشکل ترافیک را حل نخواهد کرد

0

احمدحسین زادگان روز یکشنبه در جریان بازدید از طرح ملی ابرسانی شهرهای نوشهر، چالوس، مرزن اباد و هچیرود در مرزن اباد افزود: با افتتاح این پروژه ملی و حضور گردشگران انبوه به غرب مازندران اولین شهرهایی که مشکلات آنها مضاعف خواهد شد، شهرهای چالوس و مرزن آباد است

وی اظهار داشت در شرایط کنونی که هنوز این پروژه ملی به بهره برداری نرسیده در پایان روزهای هفته و تعطیلات شهرها و روستاهای در مسیر جاده کندوان دچار معضل ترافیک و مردم در خانه هایشان حبس می شوند حال روزی فرا رسد و این پروژه به بهره برداری برسد.

استاندار مازندران از صبوری مردم مرزن آبا به خاطر ترافیک شدید در بیشتر روزها بویژه پایان هر هفته عذر خواهی کرد و گفت که دولت باید در توزیع اعتبارات به شهرداری ها و اداراتی مانند راهداری و حمل و نقل جاده ای این منطقه توجه ویژه ای کند.

حسین زادگان همچنین خواستار تسریع در روند بهره برداری از طرح ملی ابرسانی به شهرهای مرزن آباد، نوشهر و چالوس و هچیرود شد.

وی افزود: باوجود موانع و مشکلات فراوان در روند اجرایی این طرح ملی اما به هر شکل ممکن باید این طرح در موعد مقرر به بهره برداری برسد.

وی در ادامه به پروژه چهار خطه کردن دزدبن به مرزن آباد در مسیر جاده کندوان اشاره کرد و ادامه داد: طبق گزارش های دریافتی روند اجرایی این طرح به کندی پیش می رود و بنابراین مسئولان محلی بویژه فرماندار باید با نظارت پیوسته از روند اجرایی این طرح در صورت محرز شدن کم کاری پیمانکار مراتب را به استانداری گزارش دهند.

استاندار مازندران از رهاسازی زباله در حاشیه محور کندوان انتقاد کرد و گفت که زیبنده نیست در حاشیه این مسیر که گذرگاه مسافران، گردشگران داخلی و خارجی است این مناظر زشت مشاهده شود.

حسین زادگان همچنین خواستار تقویت و توسعه طرح بوم گردی در غرب مازندران شد و گفت که غرب مازندران به خاطر برخورداری از روستاهای بکر با بافت سنتی شرایط خوبی برای اجرای چنین طرح هایی را دارد.

در پایان مدیران منابع طبیعی و ابخیزداری، راهداری و حمل و نقل جاده ای، شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی مازندران ضمن ارایه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه کاری شان وعده دادند مشکل پروژه ملی ابرسانی شهرهای نوشهر و چالوس و مرزن اباد و چهار خطه کردن کندوان را حل کنند.

استاندار مازندران امروز به همراه شماری از مدیران استانی به شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت سفر کرده است.

بازدید از پل کمربندی نوشهر، بازدید از پروژه ملی ابرسانی نوشهر و چالوس، بازدید از طرح چهارخطه کردن جاده کندوان و افتتاح جاده سلامت و شرکت در نشست شورای اداری کلاردشت از جمله برنامه های این سفر استانی حسین زادگان به این منطقه است.

/ ‏۷۰۷۸/‏۱۶۰۲/‏ ۱۸۹۹

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.