پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعمال محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان ساری

0

ایسنا/مازندران رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی مازندران از اعمال محدودیت ترافیکی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهرستان “ساری” خبر داد. 

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، مهدی باقری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب با اعلام این خبر، گفت: با توجه به برگزاری راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن ماه در سطح شهر ساری و شهرستان های تابعه مقررات شدآمدی در سطح معابر عمومی و خیابان های منتهی به محل برگزاری راهپیمایی اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد: در سطح شهرستان ساری مسیر راهپیمایی از “میدان ساعت – خیابان جمهوری – چهار راه شهر آشوب – خیابان فردوسی – بلوار آزادی به مقصد میدان امام ” برگزار خواهد شد و محدودیت ترافیکی در میادین و خیابان های شهر اعمال می شود.

رئیس پلیس راهور مازندران با اشاره به اینکه، محدودیت ترافیکی از ساعت ۷ صبح روز سه شنبه ۲۲ بهمن ماه اعمال خواهد شد، افزود: این محدودیت در”میدان شهدا – سه راه کشاورز- خیابان شیخ طبرسی– خیابان خاقانی– تقاطع و بریدگی بیمارستان بوعلی سینا – خیابان جام جم” و کلیه مسیرهای منتهی به خیابان” آزادی ” اعمال می‌شود.

باقری از شهروندان و رانندگان وسایل نقلیه ای که قصد تردد از شرق به غرب و بالعکس شهرستان ساری را دارند، خواست، از کمربندی شرقی و غربی برای تردد استفاده کنند.

وی افزود: شهروندان و رانندگانی که قصد عزیمت به سمت “کیاسر” و استان “سمنان” را دارند از کمربندی “سلیم بهرامی” و بلوار “کشاورز” و کسانی که قصد تردد در مسیر شمالی را دارند از بلوار “روح الله” تردد کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی همزمان با عبور راهپیمایی کنندگان و به صورت گام به گام برداشته می شود از شهروندان خواست: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، پلیس را در برقراری نظم وامنیت یاری کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.