پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعمال محدودیت‌های ترافیکی ۶ روزه در جاده‌های شمال

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، محسن هاشمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های شمال و اعمال محدودیت‌‌های ترافیکی اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است اما معمولا از بعدازظهر شاهد افزایش حجم ترافیک در محورها خواهیم بود.

وی افزود: باتوجه به پیش‌بینی ترافیک بحث اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال در دستور  کار قرار دارد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز به مدت ۶ روز در جاده‌های شمال، اضافه کرد: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه ۱۵ تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۲۰ تیر ماه امسال از محورهای کرج – چالوس ، هراز ، سوادکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است که تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

هاشمی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه ۱۶، جمعه ۱۷ و شنبه ۱۸ تیر ماه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روزهای اعلام شده از کرج و آزادراه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای یک‌شنبه ۱۹ و دوشنبه ۲۰ تیر ماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روزهای اعلام شده از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی از محور اشاره کرد و یادآور شد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه ۱۶، جمعه ۱۷، شنبه ۱۸، یک‌شنبه ۱۹ و جمعه ۲۰ تیر ماه از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

هاشمی  ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز یک‌شنبه ۱۹ تیر ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشا) به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی بیان کرد: تردد تمامی تریلرها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت  ۱۲ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه ۱۶ و جمعه ۱۷ تیر ماه از محور تهران به سوادکوه و قائم‌شهر و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهاز شنبه ۱۸ و یک‌شنبه ۱۹ تیر ماه از محور تهران، سوادکوه و قائم‌شهر ممنوع است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه اجرای این محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو می‌شود، گفت: درصورت افزایش حجم تردد و نبود گنجایش سطح راه، به‌منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت‌های مقطعی از سمت جنوب به شمال و بالعکس در محورهای چالوس و هراز اعمال می‌شود.

 /۸۶۰۳۴/غ/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.