پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته‌ای در جاده‌های شمال

0

یدالله جهان‌تاب درباره وضعیت ترافیکی و جوی محورهای شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: درحال حاضر شاهد ترافیکی روان در جاده‌های شمال هستیم.

وی با اشاره به بارش باران در جاده‌های چالوس و تنکابن، افزود: سطح محورهای مواصلاتی استان خشک بوده و بارشی نداریم.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوعیت تردد تریلی، کامیون و کامیونت کماکان در محور کندوان، افزود: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ امروز از ابتدای تونل کندوان به‌سمت مرزن‌آباد یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی با اعلام اینکه ممنوعیت تردد تریلی در محور هراز همچنان ادامه دارد، اضافه کرد: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسد‌شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز در دستور کار پلیس قرار دارد.

رئیس پلیس راه مازندران تصریح کرد: معمولا چهارشنبه‌ها باتوجه به افزایش حجم ترافیک اعمال محدودیت‌های ترافیکی را در جاده‌های شمال خواهیم داشت.

جهان‌تاب به یک‌طرفه شدن مقطعی محور کیاسر اشاره گرد و گفت: اعمال محدودیت یک‌طرفه در محورهای کندوان، هراز و کیاسر براساس شرایط ترافیکی خواهد بود که در این زمینه اطلاع‌رسانی می‌شود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.