پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران ، از اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال از امروز چهارشنبه در جاده‌های شمال خبر داد و اظهار کرد: این محدودیت تا روز شنبه آینده در جاده‌های ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه هدف از اعمال محدودیت‌های ترافیکی تخلیه بار ترافیکی در محورهای استان است، افزود: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۳۰ آذرماه تا سوم دی ماه از محورهای کرج – چالوس ، هراز ، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روزهای اعلام شده از میدان امیرکبیر کرج و آزاد راه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه دوم دی‌ماه از میدان امیرکبیر کرج و ابتدای آزاد راه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همانروز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز، اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه دوم دی ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همانروز از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء با اعلام ماموران مستقر در محل به‌صورت مقطعی یک‌طرفه انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: تردد تمام کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

وی با تاکید بر اینکه اجرای محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود، خاطرنشان کرد: با عادی بودن وضعیت ترافیک، با هماهنگی، اجرای محدودیت.ها لغو خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ترافیکی پرحجم و روان در جاده‌های شمال، افزود: انتظار داریم از ساعات بعدازظهر بر حجم ترافیک افزوده شود.

 گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به.طور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی درباره وضعیت راه‌های استان است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.