پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعمال محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عید فطر در جاده‌های شمال

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره وضعیت تردد در محورهای شمال اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای استان به‌صورت عادی و روان است و از لحاظ جوی هم مشکلی نداریم.

وی گفت: به‌منظور ارتقای ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی ویژه تعطیلات عید فطر از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه در محورهای مواصلاتی استان اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوعیت تردد انواع موتورسیکلت از ساعت ۱۲ فردا تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه در محورهای کرج – چالوس، هراز و سوادکوه، اضافه کرد: تردد تمامی تریلر، کامیون و کامیونت در محور کندوان ممنوع است.

جهان‌تاب ادامه داد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه ۳۰، پنج‌شنبه ۳۱ فروردین و جمعه یکم اردیبهشت اردیبهشت ماه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ از میدان امیرکبیر کرج و آزاد راه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای یکشنبه سوم و دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه از کرج (میدان امیرکبیر کرج) و ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران اظهار کرد: در صورت افزایش حجم تردد از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز شنبه تردد انواع وسایل نقلیه با هماهنگی ماموران پلیس راه مستقر در محل تردد از کرج و ابتدای آزاد راه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و از ساعت ۱۲ تا ۳۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب با اعلام ممنوعیت تردد تمامی تریلی‌ها در محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه ۳۰ و پنج‌شنبه ۳۱ فروردین ماه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای شنبه دوم، یک‌شنبه سوم و دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه از محور هراز ممنوع است.

وی درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور سوادکوه، اظهار کرد: تردد انواع تریلی به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه ۳۰ و پنج‌شنبه ۳۱ فروردین ماه از مسیر جنوب به شمال در محور تهران – فیروزکوه – قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران یادآور شد: تردد انواع تریلر به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای یک‌شنبه سوم و دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه از مسیر شمال به جنوب در محور تهران– فیروزکوه – قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

جهان‌تاب با تاکید بر رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر، گفت: رانندگان برای اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌های شمال با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۲ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.