پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعمال محدودیت‌های ترافیکی از فردا در جاده‌های شمال

0

یدالله جهان‌تاب درباره وضعیت محورهای مازندران در ‌گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: در حال حاضر تردد خودروها در تمامی محورها به‌صورت روان است.

وی با بیان اینکه از لحاظ جوی بارشی نداریم ولی از امشب بارش‌ها را خواهیم داشت که احتمال ریزش و رانش در کوهستان‌های استان وجود دارد، گفت: محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته را از فردا در جاده‌های شمال خواهیم داشت.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه از مرزن‌آباد به کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران -شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی با اعلام اینکه تردد همه تریلر‌ها کماکان از محور هراز ممنوع است، بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه در محور هراز در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه تردد تمامی کامیون‌ و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسد‌شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

جهان‌تاب با اعلام اینکه اعمال محدودیت‌‌های ترافیکی در صورت ترافیک در دستور کار قرار می‌گیرد، گفت: موضوع مهم توجه به هشدارهای پلیس و پرهیز از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.