پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعلام مردمی۵۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در مازندران طی ۲ ماه

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، مدیرعامل آبفا مازندران گفت: طی دو ماه گذشته ۵۰ فقره انشعاب غیر مجاز در استان مازندران از سوی مردم به سامانه ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب مازندران (۱۲۲) اعلام شده است.

بهزاد برارزاده ۲۱ مهر طی گفت‌وگویی با خبرنگاران در بازدید از مرکز سامانه ۱۲۲ شرکت ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی همکاران این سامانه با تاکید بر ضرورت پاسخگویی مناسب در ارتباط با مشتریان اظهار کرد: در حال حاضر در بخش آب ۲۲ امور در سطح استان با ۶۴ شهر و ۲۹۱۸ روستا به این مرکز متصل هستند.

وی افزود: بقیه روستاها در صورت تحت پوشش قرار گرفتن در سامانه ۱۲۲ثبت می‌شوند، در بخش فاضلاب نیز شهرهای ساری، جویبار، بابل  بابلسر، نوشهر، چالوس و شهرک یثرب قائمشهر که دارای تصفیه خانه فاضلاب شهری هستند به این مرکز متصل هستند.

مدیرعامل آبفای مازندران با اشاره به ۷۴ هزار و ۴۳۰ مورد تماس حاصله با سامانه ۱۲۲ طی نیمسال اول سالجاری تصریح کرد: از این تعداد ۴۳ هزار و ۴۵۵ مورد تماس مربوط به اتفاقات و حادثه آب ، ۲۶۸ مورد در خصوص کیفیت آب، ۳۴۱ مورد هم حادثه فاضلاب بوده است و بقیه تماس ها نیاز به راهنمایی داشته که توسط کارشناسان مرکز ثبت و پاسخ مناسب داده شده است.

این مسئول از ۵۵۳۰ مورد قطعی و کمبود فشار آب با سامانه ۱۲۲در نیمه اول امسال خبر داد و گفت: کارشناسان این بخش، درخواست‌هایی که توسط اپراتورهای سامانه در بخش پیگیری ثبت شده است را پاسخ می‌دهند و با رابطین ۱۲۲ امور به صورت شبانه روزی در تماس هستند تا در صورت شکایت مشترک و یا انجام نشدن حادثه آن را پیگیری و نتیجه حاصله را در سیستم ثبت کنند در همین راستا کارشناسان بخش پیگیری بیش از ۱۷۰۰ مورد حادثه را در ۶ ماهه نخست سالجاری پیگیری کردند.

برارزاده یادآور شد: در سامانه ۱۲۲، نظرسنجی به صورت پیامکی در صورت پایان کار حادثه، با ارسال پیامک به شماره همراه مشترک نیز انجام می‌شود و روزانه به صورت تصادفی ۱۰ درصد حوادث انتخاب و با مشتریان تماس گرفته می‌شود در همین راستا در نیمه نخست سالجاری، ۲۷۴۴ مورد مشترک به پیامک نظرسنجی پاسخ دادند که از این تعداد ۱۵۳۶ مورد پاسخ عالی، ۳۷۱ مورد خوب، ۱۴۳ مورد متوسط، ۲۷۴ مورد ضعیف و ۴۲۰ مورد هم عدم مراجعه را اعلام کردند.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.