پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعلام محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی مازندران

0

رئیس پلیس راه مازندران از اجرای محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه یکم آبان ماه تا یک هفته آینده در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، علیرضا قدمی  با تسلیت ایام رحلت نبی مکرم اسلام (ص)، شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا(ع)، اظهار کرد: اجرای محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی مازندران تا بامداد روز شنبه 11 آبان ماه ادامه دارد.
وی تصریح کرد: به همین منظور تردد موتورسیکلت به جزء موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا روز شنبه 11 آبان ماه از محورهای کرج- چالوس، هراز و فیروزکوه ممنوع است .
رئیس پلیس راه مازندران خاطرنشان کرد: تردد انوع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس همچنان ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت یک بعد از ظهر تا ساعت 24 روز های جمعه 3 آبان ماه ، یک شنبه 5 آبان ماه و سه شنبه 7 آبان ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.
قدمی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت یک بعد از ظهر روز جمعه 10 آبان ماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 11 آبان ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 4 بعد از ظهر روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه است.
وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور هراز افزود: تردد کلیه تریلرها از این محور ممنوع بوده و تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه یکم آبان ماه و از ساعت 6 صبح تا 24 روز پنج شنبه 2 آبان ماه تا روز پنج شنبه 9 آبان ماه به مدت یک هفته و از ساعت 6 صبح روز جمعه 10 آبان ماه تا 12 ظهر روز شنبه 11 آبان ماه از این محور ممنوع است .
رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 2 بعد از ظهر تا 24 روز های جمعه 3 آبان ماه و سه شنبه 7 آبان ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 24 همان روزها با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد در این محور از آب اسک به رودهن(محدوده مشاء) به صورت یک طرفه خواهد بود.
قدمی ادامه داد : تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 2 بعد از روز جمعه 10 آبان ماه تا 2 بامداد روز شنبه 11 آبان ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 4 بعد از ظهر روز 10 آبان ماه تا 2 بامداد روز شنبه 11 آبان ماه با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد در این محور از آب اسک به رودهن(محدوده مشاء) یک طرفه است.
وی از اجرای محدودیت ترافیکی در محور فیروزکوه نیز خبر داد و گفت: به همین منظور تردد کلیه تریلر ها به استثنای تریلی‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روزجمعه 10 آبان ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است .
رئیس پلیس راه مازندران در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.