پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعلام محدودیت ترافیکی 14 و 15 خرداد در مازندران

0

محدودیت های ترافیکی 14 و 15 خرداد ماه در محورهای مواصلاتی مازندران اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، علیرضا قدمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  با توجه به تعطیلات طی این هفته به‌منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان اعمال خواهد شد.

ویقدمی در مورد محدودیت‌های ترافیکی در محورچالوس– کرج، گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از این محور ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۱۳ خرداد ماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع است.

قدمی خاطرنشان کرد: با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲ بامداد روز دوشنبه ۱۴ خردادماه از کرج به سمت مرزن‌آباد  به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس‌راه مازندران یادآور شد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه ۱۸ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۹ خردادماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی در مورد تسهیل در برگشت زائران حرم حضرت امام خمینی(ره) به سمت شمال و ایجاد سنگینی ترافیک احتمالی خاطرنشان کرد: از ساعت ۱۹ روز دوشنبه ۱۴ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد تردد خودرو از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس‌راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲۲ تا ساعت ۲ بامداد روز سه‌شنبه ۱۵ خردادماه از کرج به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی همچنین در مورد محدودیت‌های ترافیکی در محور هراز گفت: تردد انواع تریلرها از محور هراز ممنوع بوده و تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۱۳ خردادماه و همچنین از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای دوشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری و همچنین از ساعت ۶ صبح روز جمعه ۱۸ خردادماه تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۱۹ خردادماه از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی مازندران افزود:تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه ۱۸ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۹ خردادماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۴ روز جمعه ۱۸ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۹ خردادماه با اعلام مأموران مستقر در محل از آب اسک به رودهن  ( محدوده مشاء) به‌صورت یک‌طرفه است.

قدمی همچنین در مورد محدودیت‌های ترافیکی در محورسوادکوه، اعلام کرد: تردد تمامی تریلرها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۱۳ خردادماه و از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای دوشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه و از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۱۸ خردادماه تا ساعت ۸ صبح روز شنبه ۱۹ خردادماه از این محور ممنوع است.

وی افزود: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه ۱۳ خردادماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۹ خردادماه از محورهایکرج- چالوس، هراز، فیروزکوه ممنوع است اما تردد موتورسیکلت‌های انتظامی وامدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز امکان پذیر است.
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.