پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعلام محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، «علیرضا قدمی» در خصوص محدودیت های ترافیکی پیش از تعطیلات نوروزی در محورهای مواصلاتی مازندران گفت: با توجه به حجم فزاینده سفر در تعطیلات نوروز 97 و به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در می آید.

وی گفت: عبور و مرور انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز ترافیک در ایام اجرای طرح نوروزی در محورهای «کرج – چالوس»، «هراز»، «فیروزکوه» و سایر محورهایی که ضرورت ایجاب کند ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران تصریح کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت هم‌چنان در محور «کرج – چالوس» و بالعکس ممنوع  بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 3 بعد از ظهرتا ساعت 6 صبح روز بعد روزهای پنجشنبه و جمعه 24 و 25 اسفندماه و روزهای دوشنبه و سه شنبه 28 و 29 اسفند ماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است.

قدمی یادآور شد: تردد همه تریلرها در محور هراز ممنوع بوده و تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها از ساعت 12 ظهر تاساعت 24 روزهای یکشنبه و دوشنبه 27 و 28 اسفندماه و همچنین از ساعت 6 صبح تا ساعت 2400 روزهای پنجشنبه ، جمعه و سه شنبه 24 ، 25 و 29اسفندماه از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور فیروزکوه خاطرنشان کرد: تردد تمامی تریلرها از ساعت 12 تا ساعت 24 روزهای 25 و 28 اسفندماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

وی همچنین اظهار کرد: در همه محورهای برون شهری که در این ایام ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می‌شود، عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی یا دارای مجوز از پلیس راهور ناجا از این امر مستثنی بوده و ممنوعیت تردد این قبیل وسایل نقلیه فقط در راههایی اعمال می شود که مقررات یکطرفه شدن عبور و مرور در آنها اجرا می شود و یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.

رئیس پلیس‌ راه مازندران یادآور شد: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌ صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.