پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعلام حمایت ورزشکاران مازندران از مردم مظلوم غزه

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سیاوش مسلمی شب گذشته در آئین تجلیل از مدال آوران مازندرانی بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی، اظهار کرد: پهلوانان و مدال‌آوران خطه مازندران ویژه هستند و در جوانمردی و از خودگذشتگی سرآمد خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران مازندرانی به شدت خانواده دوست بوده و احترام زیادی برای پدر و مادر قائل هستند، افزود: این ورزشکاران به پرچم کشورشان به شدت اعتقاد دارند و به ایران و ایرانی عشق می‌ورزند.
فرمانده سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه ورزشکاران و مدال آوران این خطه خیلی ساعی و سخت کوش هستند و برای به دست گرفتن پرچم و اهتزار آن در دنیا همه آنچه در توان دارند را به خدمت می‌گیرند، یادآور شد: ولی در کشورهای دیگر چنین عرق و علاقه را نمی‌توان پیدا کرد.
وی با بیان اینکه افتخار می‌کنم بعنوان یه مازندرانی در جمع مدال آوران هستم و از آنها و خانواده شان که که همیشه دلتنگ دوری هستند صمیمانه قدرشناسی می‌کنم، گفت: ایران بهترین مردم را در دنیا دارد و مازندران بهترین مردم کشور را در خود جای داده‌اند زیرا مردم این دیار در استقبال از فرزندان مدال آور خود که دل میلیون‌ها ایرانی را شاد کردند سنگ تمام می‌گذارند و در روز برگشت و استقبال از آنها دست از کار و زندگی کشیده و با هدف قدرشناسی به میدان می‌آیند.
فرمانده سپاه کربلای مازندران با اعلام حمایت ورزشکاران مازندرانی از مردم نوار غزه و محکومیت وحشی‌گری و کشتار مردم فلسطین توسط اسرائیلی‌ها، گفت: مردم همیشه قدردان و دعاگوی ورزشکاران هستند البته تلاش داریم تا آنچه که در مجموعه سپاه پاسداران وجود دارد را در حمایت از ورزش های پهلنی به ویژه کشتی به کار بگیریم.
پایان پیام/۸۶۰۱۲/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.