پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعلام انزجار مردان و زنان دیار هزار سنگر از کودک کشی در غزه + عکس

0

به گزارش خبرگزاری از شهرستان آمل، فریاد “مرگ بر اسرائیل” و “مرگ بر صهیونیست” عصر امروز آسمان ایران اسلامی را پر کرده بود و همه آزادیخواهان و استکبارستیزان با یکدیگر هم صدا بودند.

مردم دیار علویان و شهر هزار سنگر آمل هم به میدان آمدند و نشان دادند همیشه در صحنه هستند.

هدف حمایت از مظلومان، زن و فرزند آواره و ستمدیدگان نوار غزه بود که در چنگال خونین اسرائیل و ظالمان عالم گرفتار هستند.

راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در نخستین پایتخت شیعیان و علویان نشان داد که غزه معیار محک خوردن مدعیان حقوق بشر است، امروزه حقوق بشر آمریکایی خفقان گرفته و رزه سکوت آنها تنفرآمیز شده تا حدی که فریاد بسیاری از کشورهای غربی و هم پیمانان آنها را درآورده است.

مردم ظلم ستیز آمل از میدان قائم تجمع خود را آغاز کردند و با فریاد ستکبارستیز و حمایت از مردم بی گناه فلسطین و غزه خواستار آزادی قدس شریف شدند.

حمایت از کودکان و زنان بی‌گناه غزه اولویت اول بود، همگان آمدند، زن، کودک خردسال، مرد، پیرمرد و پیرزن تا ثابت کنند “هستند بر آن عهد که بستند”.

همه رزمندگان، آزادگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس پرچم فلسطین به دست گرفتند و مشت گره کرده شان برای آمریکا، اسرائیل و صهیونیست آماده بود.

حاج سبزعلی اسماعیلی جانباز ۷۰ درصد آملی هم سوار بر ویلچر نوه دو ساله خود امیرعلی را به همراه آورده تا از همان خردسالی و کودکی بذر حمایت از مظلومان و نفرت از استکبار خونخوار و آمریکای جهانخوار را در سیرت پاک و لوح سفید وجودی کودک خردسال خود نشا کند.

دانش‌آموزان و دانشجویان در خط مقدم انزجار از استکبار بودند، با فریاد الله اکبر آغاز کردند و همان راهی را طی می‌کردند که دانشجویان پیرو خط امام خمینی(ره) در نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی طی کردند.

امروز حضور در میدان حمایت از مظلومان خاضعانه و حیات بخش بود تا اعلام نفرت و انزجار از استکبار را در لوح زرین دیگری از کتاب پرفروغ انقلاب اسلامی به ثبت برسانند.

جنازه‌های کفن پوش و خونین نمادین در میدان قائم شهرستان آمل اعلام انزاجار از کودک کشی رژیم صهیونیستی و همدردی با مظلومان دیار الهی داشت و دانش‌آموزان دیار هزار سنگر با تقدیم شاخه گل یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند.

دانش‌آموزان امروز میدان‌دار بودند، اجرای گروه سرود با اشعار بومی و محلی با زبان تبری فاخر، حمایت‌گری دانش آموز دختر آملی به زبان لاتین انگلیسی از کودکان و مادران غزه و اعلام انزجار و محکومیت جنایت‌های وحوش استکباری در نوار غزه، قرائت بندهای محکم و دشمن شکن قطعنامه راهپیمایی جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی با ندای “الله اکبر” توسط آینده سازان جامعه اسلامی نشان از آینده روشن ایران اسلامی و نابودی صهیون زمان داشت.

امید است هرچه زودتر مردم بی‌گناه غزه و فلسطین ظلم استکبار جهانی و استکبار را خفه کرده، با پیروزی مقابل این رژیم کودک‌کش، محو شدن اسرائیل را در جهان رقم بزنند و قدس شریف را به صاحبان اصلی‌اش بازگردانند.

گزارش و عکس از قربانعلی مسافر

پایان پیام/۸۶۰۱۲/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.