پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعلام آمادگی برخی دستگاه‌ها برای مولدسازی اموال کنار دریا/ مازندران در خط مقدم تحقق شعار سال

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید محمود حسینی‌پور در جلسه تحقق شعار سال مقام معظم رهبری در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان مازندران، اظهار کرد: تحقق شعار سال در گرو فعالیت کارگزاران است اینکه چه عوامل در کارگزاران باید تقویت شود که نقشه مقام معظم رهبری را عملیاتی کنند بسیار مهم است.

وی مهمترین موضوع را توکل اعلام کرد و گفت: توکل ما کاهش پیدا کرده است مسئله بعدی انسانی که داری توکل است باید اخلاص عمل داشته باشد، اگر قدرت توکل ما مانند دهه ۶۰ باشد و با خلوص کار کنیم بسیاری از مشکلات حل و فصل می‌شود و الگو ما در این زمینه رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس است.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: رزمندان در شرایط جنگ بسیار کارآمد و قوی حاضر شدند اما در جنگ اقتصادی دشمن میزان از خودگذشتگی تا حدودی کاهش پیدا کرده است، مجاهدت، عزم راسخ و ابتکار عمل در مقابله با دشمن نیاز است.

وی در عین حال تاکید کرد: بنده همه این تذکرات را به خودم دادم و همه مدیران در استان پای کار هستند.

حسینی‌پور یادآور شد: در فضای استان مازندران باید استفاده از توانایی مردم در اقتصاد مورد توجه قرار گیرد، این موضوع در انقلاب اسلامی تجربه شده و هر کجا امورات به مردم واگذار شده کارها خوب پیش رفته و منظور استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است.

وی خواستار حمایت از سرمایه‎‌گذاران در بخش‌های مختلف استان شد و گفت: برخی افراد کوتاه فکر که  مثلا خودشان را مدافع زمین می‌دانند مسائلی را در استان به وجود آوردند که مانع پیشرفت استان هستند.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: برای توسعه نیاز به برنامه‌ تحولی متناسب با نیازهای امروز استان داریم، مازندران باید به خط مقدم تحول مد نظر مقام معظم رهبری تبدیل شود به این دلیل که تمدن مردم استان ولایت پذیری است.

وی گفت: مازندران در همه عرصه‌ها  قابلیت‌های متعددی دارد و نقش این استان در حوزه‌های مختلف بسیار ارزنده است، قابلیت‌های نیروی انسانی این استان در بخش‌های گردشگری، پزشکی، مهندسی، کشاورزی حتی در خارج از کشور هم وجود دارد از این ظرفیت‌ها باید به صورت مناسب استفاده شود.

حسینی‌پور ادامه داد: رسانه‌های استان مازندران بسیار مناسب پای کار بودند که گزارش عملکرد دولتمردان را به اطلاع مردم برسانند و هر رسانه با روش تبلیغی خودش تلاش کند که در این زمینه پیشگام باشند، نقش رسانه‌ها در گفتمان سازی بسیار ارزشمند است.

وی خاطرنشان کرد: باید مازندران قوی توسط رسانه‌ها به تصویر کشیده شوند به همین دلیل اتفاقاتی در سال گذشته رقم خورده و تعاملات بین دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی ایجاد شده اینکه رضایت بخش بوده یا خیر، بنده اعتقاد دارم که شروع خوبی بوده است.

حسینی‌پور در ادامه با اعلام اینکه موضوع مولدسازی برای استان بسیار مهم است، گفت: حداکثر استفاده در این بخش باید لحاظ شود، این بخش باید بر اساس دستورالعمل شروع شود و بسیاری از دستگاه‌ها آمادگی دارند و بسیاری از دستگاه‌های اعلام کردند که آمادگی دارند واحدهای کنار دریا وارد چرخه مولدسازی کنند.

پایان پیام/۸۶۰۰۴/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.