پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعلام آخرین وضعیت حجاج مازندرانی برای بازگشت به خانه

0

عباس اسماعیلی مدیر حج و زیارت مازندران درباره جزئیات سفر معنوی حج تمتع در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: تعداد ۳۰ کاروان به ظرفیت بیش از ۴ هزار و ۴۰۰ زائر از استان مازندران در سرزمین وحی مکه مکرمه حضور دارند.

وی افزود: همه حجاج مدینه قبل استان مازندران  در مسجد شجره محرم و پس از انجام عمره تمتع در مشاعر مقدسه عرفات منا مزدلفه بیتوته کرده و سپس با حضور در مسجدالحرام جهت انجام اعمال مناسک حج اقدام کردند.

مدیر حج و زیارت مازندران درباره سلامت زائران مازندرانی، بیان کرد: جز دو زائر از کاروان‌های بهشهر و نوشهر که مهاجر الی‌لله شدند، بقیه حجاج در صحت و سلامت هستند.

اسماعیلی با اعلام اینکه پرواز بازگشت حجاج مازندرانی از ساعت ۷ تا ۱۰ صبح به وقت مدینه منوره ۱۲ تیرماه آغاز و تا روز قبل از ۱۶ تیر ماه ۱۴۰۲ پایان خواهد یافت، یادآور شد: عملیات حج تمتع ۱۴۰۲ باوجود میانگین بسیار بالای حجاج با پیش‌بینی و برنامه‌ریزی بسیار خوبی که از سوی سازمان با همکاری مرکز پزشکی حج صورت گرفت که با تلاش جهادی همه دست‌اندرکاران عملیات حج به نحو مطلوب و شایسته‌ای انجام شد.

وی گفت: فعالیت جهادی خدمتگزاران حجاج بیت الله الحرام، شایسته تقدیر و تشکر است که به سهم خود دست یکایک خادمین حجاج را می‌بوسم و به وجود این خدمتگزاران مخلص، متعهد و جهادی، افتخار می‌کنم.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.