پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعطای مرخصی به زندانیان تاثیری در افزایش سرقت نداشته است

0

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمدصادق اکبری با اشاره به مصاحبه اخیر احمدرضا عابدزاده دروازه بان اسبق تیم ملی در گفتگو با برخی از سایت‌ها و فضای مجازی در خصوص سرقت از منزل و مغازه اش در شهرستان عباس آباد توسط برخی از سارقان سابقه دار و انتقاد از قوه قضائیه به جهت اعطای مرخصی به این سارقان، اظهار داشت: با بررسی انجام گرفته سوابق سارقان توسط دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عباس آباد، هیچ کدام از متهمان دستگیر شده از زندانیان در حال مرخصی یا آزاد شده در بخشنامه رئیس محترم قوه قضائیه در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نبوده اند.

رئیس کل دادگستری استان مازندران خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی استان در جهت ارتقا امنیت و حفظ حقوق مردم با همکاری نیروی انتظامی، امنیتی و اجرایی و پیگیری دادستان‌ها اقدامات مؤثری داشته اند.

حجت الاسلام اکبری در پایان اعلام کرد: دادگستری استان با هرگونه شایعه پراکنی و تشویش اذهان عمومی در این موارد برخورد قانونی خواهد داشت.

گفتنی است که ۴ نفر سارق و مال خر که اقدام به سرقت از منزل دروازه بان اسبق تیم ملی کرده بودند در شهرستان کلاردشت به همراه برخی از اموال مسروقه با دستور ویژه دادستان عباس آباد و نیروی انتظامی دستگیر شدند و سارق مغازه وی در سلمانشهر به همراه اموال مسروقه دستگیر و اموال مکشوفه تحویل مالباخته شده است.

کد خبر 4902210
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.