پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعضای هیات رئیسه شورای شهر ساری انتخاب شدند/ دومین مرحله استیضاح شهردار ساری ۱۳ مرداد

0

به گزارش فارس از ساری، عصر امروز در سی و هشتمین جلسه در دومین سال فعالیت ششمین دوره شورای اسلامی مرکز مازندران اعضای هیات رئیسه پارلمان شهری انتخاب شدند.

انتخابات اعضای هیات رئیسه شورای شهر ساری که با حضور مرتضی بابایی لولتی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری مرکز مازندران، ۹ عضو پارلمان شهری و رسانه‌های فعال مرکز استان برگزار شد؛ پرویز شعبانی با ۶ رای برای دومین سال متوالی به عنوان رئیس شورای شهر انتخاب شد.

همچنین سیدحسین یوسفی که تنها کاندیدای نایب رئیسی شورای شهر ساری برای دومین سال بود ۶ رای اعضای شورای اسلامی مرکز مازندران او را به این جایگاه رساند.

البته انتخاب منشی اول و دوم دو کاندیدا داشت که سید حسن احمدی با ۹ رای منشی اول، سید افشین راسخ با ۸ رای منشی دوم، در دومین سال از فعالیت ششمین دوره انتخابات هیات رئیسه را به نام خود ثبت کردند.

در انتخابات هیات رئیسه پارلمان شهری مرکز مازندران شهرام ایرجی به عنوان سخنگو تنها کاندیدا بود که با ۸ رای اعضای شورای ۹ نفره ساری این جایگاه را به نام او ثبت شد.

 

*سناریوی استیضاح شهردار ساری

در سی و هشتیمن جلسه شورای شهر طرح استیضاح شهردار ساری(جواد طالبی) مطرح شد؛ رئیس شورای شهر پیشنهاد کرد این طرح به صورت دوفوریتی در جلسه‌ای فوق‌العاده بررسی شود.

همچنین با اکثریت آرا مقرر شد تا در روز پنجشنبه ۱۳ مرداد ماه امسال ساعت ۱۱ شهردار ساری برای دومین بار استیضاح شود.

سناریوی استیضاح شهردار ساری در سی و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی مرکز مازندران هم مطرح شد و ذوالفقار شریفی ۱۲ سوال را به رئیس شورا تقدیم کرد؛ جواد طالبی روز پنج شنبه ۱۳ مرداد ماه برای پاسخگویی به پارلمان شهری می‌رود.

سبحان بخشی، سید رحمان میرشجاعی، ذوافقار شریفی سه عضو استیضاح کننده شهردار ساری هستند.

در انتخابات هیات رئیسه دومین سال از فعالیت ششمین دوره شورای اسلامی شهر ساری پرویز شعبانی، سبحان بخشی و سید رحمان میرشجاعی کاندیدای ریاست شورا بودند.

 /۸۶۰۰۶/ع


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.