پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعضای هیات اجرایی انتخابات مجلس در نوشهر مشخص شدند

0

فرمانداری نوشهر مرکز حوزه انتخابیه شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت است. این حوزه انتخابیه یک نماینده در مجلس دارد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی فرمانداری نوشهر، اعضای هیات اجرایی این حوزه انتخابیه که از میان ۲۸ معتمد محلی انتخاب شدند، شامل هشت نفر عضو اصلی و پنج نفر عضو علی البدل هستند.

غلامرضا اسلامی چلندر ،ایرج متاجی  ، همت علی صالحی ثانی ، محمدعلی موحدی،  علی کیالاشکی، ،حسین اجاق زاده ،حمیدرضا نجفی و روشنعلی فرجی اعضای اصلی و سیدکیا میرمیران ،نورالدین کوچ پیده، مهدی قلی قلی زاده ، ،خلیل اسماعیلی لیما و علی مهدی زاده نیز اعضای علی البدل هیات اجرایی حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت هستند.

عبدالصمد صفرنژاد فرماندار نوشهر پس از انتخاب اعضای هیات اجرایی گفت: اعضای هیات اجرایی موظف و مکلفند تا پایان انتخابات کار بررسی صلاحیت داوطلبان ، صحت برگزاری انتخابات ، تعیین شعب اخذ رای و اعضای آن  و نیز صدور اعتبار نامه نماینده منتخب را عهده دار شوند .

وی افزود: اعضای این هیات برابر مقررات و حسب قانون باید در کمال بی طرفی وظایف خود به نحوی عمل کنند تا شاهد برگزاری انتخاباتی سالم ، قانونمند و پرشور با همکاری هیات نظارت و بازرسی باشیم.

فرماندار نوشهر گفت: امروز وظیفه اصلی مجریان و ناظران بر انتخابات ،علاوه بر برگزاری انتخاباتی سالم ، تامین امنیت همه جانبه است تا بتوان به واسطه آن بستر مشارکت حداکثری عامه مردم  به پای صندوق های اخذ رای و این همایش ملی و رویداد سیاسی را فراهم کرد.

صفرنژاد خطاب به اعضای هیات اجرایی اظهار داشت:  رای مردم در حقیقت حق الناس است و همه باید در حفظ و حراست از آن تلاش کنیم و به تعبیری اصل وظیفه شناسی را سرلوحه کار خود قرار دهیم .

ثبت نام از داوطلبان نامزدی نمایندگی مجلس  شورای اسلامی دوره  یازدهم از ساعت ۸ روز شنبه یازدهم آذر ماه جاری شروع شد و ساعت ۱۸ امروز شنبه ۱۶ آذر پایان می یابد.

براساس آمار منابع رسمی ، تا این لحظه دست کم ۳۴ نفر برای نامزدی نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه نوشهر ، چالوس و کلاردشت در فرمانداری نوشهر نام نویسی  کرده اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.